Op deze pagina kun je een aantal kaarttypen kiezen en het aantal uren hoever je vooruit wilt kijken. Jan vertelde mij dat vooral de Cape+Lifted index erg geliefd is voor de echte onweersliefhebbers!
Deze "service" is nog in beta-stadium. Dat houdt in dat er nog wat verbeteringen aan komen. Zo komen er o.a. ook legenda's bij, voor de betekenis van de diverse kleuren e.d. Ik heb 'm nu al live gezet, omdat ik ook graag de mening wil horen van jou. Laat weten wat je ervan vind, of je het makkelijk in gebruik vind en of je mogelijkheden ziet tot verbetering. Ik hoor het graag! | Gewijzigd: 31 augustus 2009, 23:13 uur, door Basch
Daar heb je als het goed is een goed punt. We kijken het even aan hoe de updates verlopen. Het is gelukkig een beta versie en we zijn blij dat we oplettende leden hebben Maar wat ik al aangaf is dat we even moeten wachten als de update klaar is
kleine opmerking/suggestie, is het mogelijk om ook legenda's bij de kaarten te krijgen? of ben ik nu te vervelend?
Zo tegen het weekend krijgen we een bak water te verwerken als ik de neerslag kaartjes zo zie.
Nog een idee. Je zou van al die kaartjes iedere 3 uur achter elkaar kunnen plakken in een animated gif of iets dergelijks zodat je een soort van filmpje krijgt hoe het zich de komende dagen gaat ontwikkelen. Ik heb er de tools en skills niet voor, maar het lijkt mij niet zo ingewikkeld dit te maken...'t is maar een idee.
Lots
opmerking over neerslag.
hier regent het al vanaf 12:15 maar bij de neerslag zie ik dat niet terug.
keep up the good work.
Het zijn prognoses he, de werkelijkheid kan dus net iets anders zijn.. Buienradar geeft de actuele situatie.
Lots