Vanmiddag is er brand uitgebroken in de schuur van onze buren, direct aangrenzend op onze garage die we gebruiken voor opslag van van alles en nog wat.
De brand is waarschijnlijk aangestoken, maar dat moet onderzoek nog uitwijzen. In ieder geval hebben wij veel schade van de brand, er is niet veel meer bruikbaar. De echte brand vond dan wel plaats in de schuur ernaast, door de hitte is het grootste deel in onze garage helemaal zwart geblakerd en verwoest.
Hier wat foto's, heb vooral wat foto's gemaakt voor de verzekering maar zet ze ook ff online.
Op de eerste foto zie je de garage, de schuur links daarnaast is dus totaal verwoest.
Het dak van teer werd losgetrokken want het smeulde eronder nog.
De politie blust nog na want de brandweer heeft zijn werk blijkbaar niet goed gedaan.
| Gewijzigd: 31 augustus 2009, 20:45 uur, door chieldeventer
Gelukkig is de brand niet overgeslagen op je huis want ik zie dat de woning vlak tegen de garage is?
Hopelijk ben je niet te veel kostbare spulletjes verloren (ik bedoel daarmee vooral die met een emotionele waarde)
Sterkte!
Het huis is dus ver achter de garage en had (gelukkig) nooit vlam kunnen vatten.
Maar bijvoorbeeld een ladder van mij vader (een erfenis) is helemaal zwart.
Dat soort spullen zijn wel erg jammer.
Bedankt voor de steunbetuigingen!
Sterkte.
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
aangestoken of niet, je hebt er altijd een hoop ellende door, al die tijd alleen al die je kwijt bent met het afhandelen met de verzekering en met de expertise en herstellers.
en emotionele dingen ben je helaas voorgoed kwijt en krijg je nooit meer hoe dan ook terug!!!
dit is meestal nog het zuurst, voor jou zijn ze onbetaalbaar maar voor de verzekering niets !!
sterkte daar. Ruk.