Ik wilde me even voorstellen, mijn naam is Sander, kom uit het midden van het land en mijn passie is onweersfotografie.
Aangezien ik in de onweersbranche werkzaam ben is dit een leuke bijkomstigheid.
Ook had ik afgelopen vrijdag de 28ste wat fraaie platen geschoten, helaas kan ik deze niet zomaar op het forum uploaden, de bijlagen map blijft leeg
Natuurlijk zijn er ook andere mogelijkheden om ze erop te krijgen, maar ik wil toch het forum even ontdekken kwa functie's.
Iemand die mij hier mischien meer over kan vertellen ?
Ik heb de FAQ's gelezen en dit werkt niet op deze computer, is er een mischien bepaald aantal posts wat je moet hebben om foto's te uploaden ?
Vast bedankt voor jullie antwoorden
Groeten Sander
Ik wilde me even voorstellen, mijn naam is Sander, kom uit het midden van het land en mijn passie is onweersfotografie.
Aangezien ik in de onweersbranche werkzaam ben is dit een leuke bijkomstigheid.
Ook had ik afgelopen vrijdag de 28ste wat fraaie platen geschoten, helaas kan ik deze niet zomaar op het forum uploaden, de bijlagen map blijft leeg
Natuurlijk zijn er ook andere mogelijkheden om ze erop te krijgen, maar ik wil toch het forum even ontdekken kwa functie's.
Iemand die mij hier mischien meer over kan vertellen ?
Ik heb de FAQ's gelezen en dit werkt niet op deze computer, is er een mischien bepaald aantal posts wat je moet hebben om foto's te uploaden ?
Vast bedankt voor jullie antwoorden
Groeten Sander
Heb helaas geen antwoorden voor je maar wel een vraag. Wat houdt dat in, werkzaam zijn in de "onweersbranche"?
Ik wacht met smart op je foto's. | Gewijzigd: 2 september 2009, 17:25 uur, door Pgs3000
Daar bedoel ik mee werkzaam in het beveiligen tegen de gevolgen van onweer, voor objecten, gebouwen, en elektronica
Groet Sander
Ik wacht met smart af op je foto's.
Hoi Jan, Bedankt voor je antwoord, ik heb de foto's al erg verkleind (400Kb) en nog wil het niet werken.
Ik heb vandaag mn laptop weer terug en zal het straks daar eens mee proberen.
Groet Sander
Groet Sander
dan zit je in de bliksembeveiliging
lopen er genoeg bij mij op het werk ( ACN )
maar welkom op o-o en veel plezier toegewenst
lopen er genoeg bij mij op het werk ( ACN )
maar welkom op o-o en veel plezier toegewenst
Bedankt Erwin, en als ik zeg dat we bij jullie om de hoek zitten ( Lageweide ) weet je genoeg, denk ik
Paar leuke foto's van vrijdag avond 28/08/2009 zijn hier te vinden.....
http://forum.onweer-online.nl/index.php?showtopic=13995
Eventueel linkje even kijken voor grotere platen
Groet Sander
kom je wel eens op corus
lol ok, ik zie de jongens van acn wel vaker, omdat ik zelf in het elektro werk zit, en eerder stage gelopen bij gebouw beheer op corus ( waardoor we weleens met acn om tafel zaten ivm toebrengen van bliksembeveiliging )
Hallo Sander en welkom bij O-O!
Ik weet niet of je inmiddels je upload probleem al opgelost hebt, maar ik had hetzelfde probleem!
volgens mij is het niet zozeer de bestandsgrootte van de bestanden die je upload maar de afmetingen van de bestanden. mijn camera neemt standaard op met 3300x.... en ik heb de foto's toen eerst terug gezet naar 1900x1440, toen werkte het wel goed
een fijne tijd hier verder! | Gewijzigd: 1 september 2009, 08:54 uur, door Robert_h
Ik weet niet of je inmiddels je upload probleem al opgelost hebt, maar ik had hetzelfde probleem!
volgens mij is het niet zozeer de bestandsgrootte van de bestanden die je upload maar de afmetingen van de bestanden. mijn camera neemt standaard op met 3300x.... en ik heb de foto's toen eerst terug gezet naar 1900x1440, toen werkte het wel goed
een fijne tijd hier verder!
Klopt als een bus Robert, het verkleinen in Kb's was niet genoeg ook de maat moest ik aanpassen
Bedankt