Mijn eerste bericht en foto. Ik dacht, ik ga het maar eens proberen om een flits te pakken te krijgen en het is gelukt!
Uit de losse hand genomen, valt me niet tegen.
Een kort maar pittig onweersbuitje in Nieuw-Vennep rond 21:45 uur.
Ik is blij
Groet,
Rick
Lachen om een plaatsgenoot te treffen. Het heeft toch nog wel even geduurd voordat die bui voorbij was. Mijn geduld was echter een beetje op om zonder statief te wachten op de volgende ontlading.
Nog wat foto's van eerder op de avond.
Rick
Ik moest werken in Noordwijkerhout. Gelukkig had ik min of meer toevallig mijn pocketcameraatje bij me, en heb ik tussen het werk door ff snel 2 plaatjes van de mammatuswolken kunnen schieten. Normaliter sta ik, als het onweert, met mijn D80 op playa balconia, meestal gericht op Den Haag, waar de bliksem met grote regelmaat inslaat in e.o.a. hoge mast.
(ff kijken of ik ook plaatjes kan posten... brb...)
Nou, dat duurt me dus te lang. Of ik doe iets fout. Laten we het daar maar ff op houden. Jij woont zo te zien in G'woud?
Ik woon recht tegenover de H'vliet. Met uitzicht van Den Haag tot Zandvoort.
grtz,
Ron | Gewijzigd: 29 augustus 2009, 05:54 uur, door roadcritter
Mijn eerste bericht en foto. Ik dacht, ik ga het maar eens proberen om een flits te pakken te krijgen en het is gelukt!
Uit de losse hand genomen, valt me niet tegen.
Een kort maar pittig onweersbuitje in Nieuw-Vennep rond 21:45 uur.
Ik is blij
Groet,
Rick
Uit de losse hand is zeker niet slecht!!
Maar ik verkies liever toch een statief.... | Gewijzigd: 29 augustus 2009, 00:40 uur, door baffie