de oudste gaat sinds vandaag naar de middelbare school (is bijna 12) en de jongste (net 6) naar groep 3, en de middelste (bijna 10) heeft PDD-NOS en ADHD (een gedragsstoornis) en zit daardoor al drie jaar op speciaal onderwijs.
daardoor zijn er ook al drie jaar geen (prof) foto's van hun drieen samen gemaakt... tot afgelopen weekend.
een buuv die een studiootje aan het opzetten is heeft ze als proefobjecten gebruikt en ik heb de foto's gekregen.
en omdat ik heel trots op m'n drietal ben en ik de foto's erg mooi geworden vind... wil ik ze hier ff showen.
deze is vooral mooi vind ik...
en deze heel grappig...gaat heel waarschijnlijk op canvas
Enne, wat die stoornissen betreft, ik heb zelf een lichte vorm van Asperger, ook een autistische vorm. Het zijn bijna altijd hele slimme kinderen!
dank jullie allen
mijn zoon is ook bijzonder slim, helaas word dat flink in de weg gezeten door z'n stoornis en komt het er niet optimaal uit, daarbij komt ook nog eens dat mensen van buitenaf hem als dom afdoen omdat ze hem niet snappen wat zn zelfvertrouwen weer behoorlijk aantast... maar ik doe m'n best om hem zo positief mogelijk te stimuleren en er uit te halen wat er in zit..... dank je | Gewijzigd: 25 augustus 2009, 11:51 uur, door anirnith