Ik vergeet nooit Mysteryland Gorinchem wat was dat een top feest en ook nog eens dicht in de buurt bij mij..
Ik vroeg me af of er nog meer mensen zaterdag naar mysteryland gaan? En of jullie al enig idee hebben wat 't weer voor zaterdag zal worden??
Yoeeehooeee Partyyyyy!!!!
Wow heb jij zo'n nieuwe zeskleurencamera?
Ik vergeet nooit Mysteryland Gorinchem wat was dat een top feest en ook nog eens dicht in de buurt bij mij..
Ben ik ook nog geweest Jan, net als de eerste bij ons in Apeldoorn "blubberfestival"
Eerder die dag exreme hagel en bliksem inslagen overal om mij heen en niet te vergeten Water ,
Een dag die ik nooit meer zal vergeten
En wat een topfeest was dat toen in Apeldoorn
Gorinchem was ik te beroerd van de de drank om te herinneren
Groet Jago
't ziet er niet best uit voor zaterdag geloof ik, ik hoorde nu al op zaterdag buien met hagel onweer en veel wind, is normaal natuurlijk geen probleem maar niet zaterdag!!! Ga me maar even richten tot de weergoden en vanavond een anti regendans doen
Ik ben ooit bij de alle eerste keer van Mysteryland geweest ik was nog veelste jong (16) maar met wat vrienden mee naar rotterdam dit was toen op de maasvlakte, hun hadden connecties met wat DJ's dus konden daar zo naar binnen was erg leuk, toen duurde mysteryland volgens mij 3 dagen?? Ben er maar 'n avondje geweest hoor!
Dat zegt weeronline
Dat zegt weeronline
Dus vest aan poncho aan en dance dance dance krijg ik 't vanzelf wel weer warm
hopen dat volgend jaar wel weer vetter is.
Heb het onweer ook gezien, zag het hier weerlichten.
q-base is masterlijk, vorig jaar was super , open air strip rocks !