Nope, geen gedonder voor het westen, hooguit het Zuidoosten
Als Limburg nog wat meepakt hebben ze geluk,de rest van het land weltrustuh
Dat is precies wat ik zo ga doen.
Want dit leg ik de eerst komende paar jaar niet meer vast denk ik
De enige kans dat we nog iets krijgen is als er westelijk van de buien uitbreiding komt, aangezien de buien wel aardig toenemen in omvang en activiteit.
Op alle kaartjes zie ik onweer voor de nacht staan en maar heel minimaal voor in de avond.
Op dit moment komt het onweer bijna binnendrijven in het zuidoosten. Ik zal zo ff nieuwste kaartjes neergooien
Deze kaarten zijn van de run om 20:00 Nederlandse tijd...
Geldig voor het tijdstip 02:00
Je ziet dat over de zuidoostelijke regio een brede lijn ligt richting het midden en vooral ook nog oosten.
In deze lijn is de kans op onweer nog aanwezig en zal in de loop van de nacht met richting noordoost het land uit trekken. Verwacht niet teveel van het onweer, maar sluit nog niets uit voordat het er is.
Op alle kaartjes zie ik onweer voor de nacht staan en maar heel minimaal voor in de avond.
Op dit moment komt het onweer bijna binnendrijven in het zuidoosten. Ik zal zo ff nieuwste kaartjes neergooien
Denk jij dat er nog onweer ons land echt goed gaaat raken dan?
Ik bedoel niet het uiterlijkste puntje maar echt de oostelijk helft ofzo?
ik denk ut niet
tja ik hoop gewoon op utibreiding van de buien in westelijke richting, in woon in midden nl maar een lichtshow op afstand is ook nooit weg als het langstrekt dus twijvel even of ik rond 4 a 5uur een wekker zet of niet
dinsdag 25 augustus 2009 01.00 uur, geldig tot donderdag 27 augustus 2009, 00 UTC.
Jos Diepeveen
NEERSLAG:
Komende uren vooral in de zuidoostelijke helft (onweers)buien, in de loop van de ochtend langzaam oostwaarts wegtrekkend. Op het koufront buiige regen in het oosten wellicht intensiverend door eerdergenoemde redenen, inschatting vind ik lastig. We houden het voorlopig voor overdag vooral in de oostelijke helft buiige regen, mogelijk met onweer.
©KNMI | Gewijzigd: 25 augustus 2009, 02:22 uur, door talkyr86
Wel is het hier ondanks de regenbui van eerder deze avond nog steeds enigszins klam buiten en zeker niet koud. | Gewijzigd: 25 augustus 2009, 02:52 uur, door Rutte31