Dan is het mischien een oefenvlucht of worden er foto/film opnamen gemaakt door de laatste twee, of gaat mijn fantasie nu met me op de loop?
Dan is het mischien een oefenvlucht of worden er foto/film opnamen gemaakt door de laatste twee, of gaat mijn fantasie nu met me op de loop?
Ik zat er ook al naar te kijken.. 6 'vuurstipjes' in een V-vorm, en dan daar achter nog 2 inderdaad..
Vaag>?
http://www.milspotters.nl/forum/viewtopic....4&start=165 ( mag ik even naar Milspotters® linken? zo niet haal maar weg )
Je moet je wel eerst even registreren, maar denk wel dat er daar mensen zijn die je antwoord kunnen geven
Freche tri colori
Patrouile de France
Thunderbirds..
Het is wel de tijd van de vliegshows, het kan zijn dat zo'n formatie team onderweg is naar een volgende show, of gewoon onderweg naar huis na een show... Op zondag vliegt onze luchtmacht in ieder geval niet (tenzij er een vliegshow is of hele grote internationale oefening), en zeker niet met zo'n grote formatie.
Wel grappig dat jij dat net op de foto hebt gezet, waar was het precies en welke kant gingen ze op?
Lots
Op zondag 23 augustus 2009 is er in Buurse een spectaculaire vliegshow. Net als vorig jaar belooft dit een geweldig spektakel voor jong en oud te worden. Naast de vliegshow onder andere; spliting image en pioneer team, is er een summerfair, oldtimer show, trekkertrek en kermis. Er is ook een mogelijkheid tot helicopter rondvluchten.
Bron: VolksfeestBuurse.nl | Gewijzigd: 24 augustus 2009, 21:06 uur, door Joey