Ben natuurlijk benieuwd naar jouw opnames.
Natuurlijk niet van hoogwaardige kwaliteit maar wel leuk voor persoonlijk gebruik van mij
Als je het een keer wilt horen kan ik het wel opsturen.
moet je wel je ogen voor dichtdoen en een koptelefoon opzetten.
ik had nu toevallig nog zo een fragmentje tussen mijn favorieten staan. geen onweer maar je zit hier bij de kapper. gewoon om even een indrukje te geven. hier is de virtual haircut. niet vergeten ogen dichtdoen en de koptelefoon (anders werkt het niet) opzetten en genieten
vitual haircut
Onweersdagen: 0
moet je wel je ogen voor dichtdoen en een koptelefoon opzetten.
ik had nu toevallig nog zo een fragmentje tussen mijn favorieten staan. geen onweer maar je zit hier bij de kapper. gewoon om even een indrukje te geven. hier is de virtual haircut. niet vergeten ogen dichtdoen en de koptelefoon (anders werkt het niet) opzetten en genieten
vitual haircut
Schitterende geluidskwaliteit, zeker voor een computer.
Waren ale Youtube onweersfilms maar van die kwaliteit (een enkele komt in de buurt, zoals die mooie donderslag uit Woerden van het filmpje op onze site).
Nog even wat die Amerikaanse cd's betreft: je kunt ze inderdaad ook downloaden, maar dan is het geluid toch al te gecomprimeerd om de gelaagde kwaliteit van de donderslagen te kunnen horen.
Om er echt uit te kunnen halen wat er in zit, moet je de oorspronkelijke cd's bestellen en op een topinstallatie afspelen (dan wel met een goede hoofdtelefoon beluisteren) en je weet niet wat je hoort.
Nog even in verband met de leesbaarheid van mijn startmail, de website is:
www.f7sound.com
http://forum.onweer-online.nl/index.php?sh...;hl=holofonisch
De moeite waard, want het klinkt erg goed.