Na enkele berichten hier te hebben gelezen lijk ik één van de jongere mensen te zijn hier, maar zal me even voorstellen
Mijn naam is Robert, ben een 23 jarige student en woonachtig in Drachten - Friesland, ben al een aardig tijdje behoorlijk geinteresseerd in de extremere weersomstandigheden en met de storm van gister in het vooruitzicht ben ik gaan zoeken op het internet naar medeliefhebbers, zodoende ben ik hier beland
met de storm van gister spontaan besloten de auto te pakken en achter de wolk aan te rijden, waardoor ik toch een aantal leuke flitsen en wolken kunnen vastleggen, maar kwaliteit is ietwat minder, tijd om toch maar eens voor een goede camera te gaan kijken!
ik hoop dat ik een paar beelden daarvan kwijt kan op het forum.
tot zover mijn introductie, prettig om kennis te maken met jullie allemaal
Na enkele berichten hier te hebben gelezen lijk ik één van de jongere mensen te zijn hier, maar zal me even voorstellen
Mijn naam is Robert, ben een 23 jarige student en woonachtig in Drachten - Friesland, ben al een aardig tijdje behoorlijk geinteresseerd in de extremere weersomstandigheden en met de storm van gister in het vooruitzicht ben ik gaan zoeken op het internet naar medeliefhebbers, zodoende ben ik hier beland
met de storm van gister spontaan besloten de auto te pakken en achter de wolk aan te rijden, waardoor ik toch een aantal leuke flitsen en wolken kunnen vastleggen, maar kwaliteit is ietwat minder, tijd om toch maar eens voor een goede camera te gaan kijken!
ik hoop dat ik een paar beelden daarvan kwijt kan op het forum.
tot zover mijn introductie, prettig om kennis te maken met jullie allemaal
Welkom!!!! we wachten op je foto's.....
Wiel
welkom...
en ik gluur ff mee... ik zit met hetzelfde "probleem".
Ik probeer het ook al een tijdje met Picasa 3 maar die loopt er op stil. Ik heb nog niet geprobeerd om eerst het MP4-bestand te converteren naar bijvoorbeeld een MPEG- of WMV-bestand. Dat converteren kun je doen met verschillende programma's. Zelf gebruik ik Internet Video Converter daarvoor, daarmee kun je ook filmpjes naar flash omzetten en andersom. Na het converteren zal het vast wel in verschillende gratis video editors te bewerken zijn.
Voordat ik het vergeet
Welkom op onweer-online en een fijne tijd gewenst! | Gewijzigd: 22 augustus 2009, 16:48 uur, door talkyr86