Ik ben 22 jaar, ik woon in Arnhem. Altijd al gefascineerd door het weer.
Ik hou het nu hier een paar uur in de gaten. Er zijn behoorlijk wat ontladingen te zien richting Oosterbeek/Renkum misschien iets verder. Het is hier Sinds 6 uur zo'n 7 graden koeler geworden. Het ziet er erg dreigend uit. De wind lijkt te gaan liggen. Nu maar hopen dat Arnhem ook wat meepikt.
Wij hebben de laatste stuiptrekkingen hier nu, komt zo jouw kant op. Zitten weer leuke flitsen bij!
Jaja , t knalt hier alweer..
Geen windstoten, alleen vlak voor de 1e bui kwam. Nu weinig wind, laaghangende bewolking zie je met grote snelheid voorbij trekken.
Nog steeds veel onweer, veel Cg's .
Ik ben 22 jaar, ik woon in Arnhem. Altijd al gefascineerd door het weer.
Ik hou het nu hier een paar uur in de gaten. Er zijn behoorlijk wat ontladingen te zien richting Oosterbeek/Renkum misschien iets verder. Het is hier Sinds 6 uur zo'n 7 graden koeler geworden. Het ziet er erg dreigend uit. De wind lijkt te gaan liggen. Nu maar hopen dat Arnhem ook wat meepikt.
Het ligt iets verder dan Renkum. Sluipt steeds langs ons
4 druppels gehad maar wel mooie flitsen, horizontaal 1 hele mooie. | Gewijzigd: 20 augustus 2009, 20:16 uur, door erna
Greetz,
T
EDIT: Het begint toch flink te regenen en ook aardig te flitsen hier! toch nog spektakel? | Gewijzigd: 20 augustus 2009, 20:29 uur, door Kevintje
Een paar flinke klappers zo af en toe maar het is absoluut geen noodweer.
Dit hoort bij een normale onweersbui.
Ik hoorde net op het NOS journaal dat het weeralarm van het KNMI onterecht was.
Misschien komt er nu vanavond nog ergens wat voor maar daar zal het wel bij blijven. | Gewijzigd: 20 augustus 2009, 20:35 uur, door Han