En wat voor 1 !!! Laat maar komen :D:D
edit:Nu al zware doffe dreunen en het wordt zwart in het zuidzuidwesten..... | Gewijzigd: 20 augustus 2009, 19:00 uur, door erik
KNMI doet het perfect met het weeralarm.
Je moet er niet aan denken dat al het waterrecreatie op het Ijselmeer niet van te voren was gewaarschuwd!!
Check de buienradar, dat zegt voldoende!
Ik vind je reactie (ook al begrijp ik je teleurstelling) uiterst ongenuanceerd.
Fijne avond!
Ik vind dat KNMI dan wel duidelijk aan moest geven waar er precies hevig weer verwacht werd.
In onze regio was nooit een weeralarm van toepassing geweest.
Paniek zaaien dat is wat het KNMI doet met als gevolg dat niemand meer weeralarmen serieus gaat nemen.
De waterrecreatie had prima gewaarschuwd kunnen worden doormiddel van een gewone waarschuwing. Een weeralarm afgeven
voor het hele land terwijl op de meeste plaatsen tot nu toe weinig tot niks is gebeurd en op andere plaatsen een onweersbui overtrekt vind ik een beetje overdreven. 25/26 mei hoorde ik het KNMI niet terwijl we hier in Noord Holland de hele nacht zwaar onweer hebben gehad.
Hier in Amsterdam nabij Schiphol zijn er 4 druppels gevallen en 2 rommeltjes gehoord en de zon schijnt alweer.
WEERALARM mn NEUS
Inderdaad. Als je ziet dat er vandaag zelfs uit voorzorg strandtenten de deuren gesloten hebben gehouden is dat wel een aardige kostenpost. Mijn vriendin zit me ook boos aan te kijken want ik had gezegd dat ze vandaag niet kon gaan zwemmen..
Tja Lexaa,
Als jij iemand weet, die het weer zo precies kan voorspellen, dan is de aarde een 4-kante kubus!!
Kom op zeg! 10 kilometer boven ons en 10 kilometer onder ons zijn er meldingen van blikseminslagen
KNMI doet het perfect met het weeralarm.
Je moet er niet aan denken dat al het waterrecreatie op het Ijselmeer niet van te voren was gewaarschuwd!!
Check de buienradar, dat zegt voldoende!
Ik vind je reactie (ook al begrijp ik je teleurstelling) uiterst ongenuanceerd.
Fijne avond!
Met Smiley beter Keesjovic | Gewijzigd: 20 augustus 2009, 19:08 uur, door Romani
Paniek zaaien dat is wat het KNMI doet met als gevolg dat niemand meer weeralarmen serieus gaat nemen.
De waterrecreatie had prima gewaarschuwd kunnen worden doormiddel van een gewone waarschuwing. Een weeralarm afgeven
voor het hele land terwijl op de meeste plaatsen tot nu toe weinig tot niks is gebeurd en op andere plaatsen een onweersbui overtrekt vind ik een beetje overdreven. 25/26 mei hoorde ik het KNMI niet terwijl we hier in Noord Holland de hele nacht zwaar onweer hebben gehad.
Hier in Amsterdam nabij Schiphol zijn er 4 druppels gevallen en 2 rommeltjes gehoord en de zon schijnt alweer.
WEERALARM mn NEUS
En wat als er geen weeralarm had afgegeven...
Wat dan...??
Als jij iemand weet, die het weer zo precies kan voorspellen, dan is de aarde een 4-kante kubus!!
Kom op zeg! 10 kilometer boven ons en 10 kilometer onder ons zijn er meldingen van blikseminslagen
Jij haalt geloof ik een paar dingen doorelkaar. Puur en alleen het feit dat de bliksem 10 km boven en onder je is ingeslagen heeft niks te maken met een weeralarm
Hier weeral een drup,een knal en een flits.Met zo een weeralarm van het KNMI verwacht je toch iets.
Wat dan...??
Zoals ik al zei, een gewone waarschuwing had prima volstaan. Je mag er toch ook vanuit gaan dat er nog mensen zijn met gezond verstand en dat we niet bij iedere windvlaag aan het strand een alarm moeten uitgeven omdat er anders mensen zijn die rustig tijdens een onweer het water in springen..
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/