Er staat nu ook een stevige wind. Verder (nog) geen spoor van 'noodweer', alleen de zon verdwijnt soms achter wat bewolking. Het voelt nog steeds (te) warm aan.
Het is alweer weg, het begint nu steeds donkerder te worden, maar weinig structuur te ontdekken, ik zie alleen maar wazige zooi.. de interessante wolken zitten er allemaal boven.
wou het ook net melden. 2 rommels al uit een licht doorontwikkeld altocumulusluchtje...als dááruit al ontladingen ontstaan...de neerslag bereikt nauwelijks de grond, o nu opeens even harde regen, dikke druppels. Blijkbaar toch een doorontwikkeld cb'tje
Daniel
Jij mag nooit meer raden
Volgens mij is de zuidelijke stroming nog te sterk om het hele van spektakel te voorzien.
Blij dat er eens iemand uit mijn buurt is. Ik ben hier zo'n beetje de enigste
Waarschuwing ZEER ZWARE WINDSTOTEN: GROTE SCHADE MOGELIJK
Toelichting Lijn met zware onweersbuien trekt vanavond van west naar oost over ons land en verlaat tegen middernacht ons land richting Duitsland. Voor deze lijn uit ontstaan lokaal zware onweersbuien. Bij de buien, die zich verraderlijk snel kunnen ontwikkelen, is er een kans op zeer zware windstoten tot 110 km per uur, hagel en lokaal veel neerslag.
Bericht nummer 4
Opgesteld donderdag 20 augustus 2009 17.02 uur
Volgend bericht 20:00
weeralarm blijft van kracht
ps kan niet meer op de radars kijken heeft iemand een kaartje of iets anders???