Het is hier bloedheet met een hete fohn wind. niet te harden buiten.
35,1gr.
zet die fohn dan uit, ost alleen maar energie :P:P waait lekker door hier, mooi, zorgt voor optilling | Gewijzigd: 20 augustus 2009, 16:02 uur, door talkyr86
In Soest nog steeds vies warm en de lucht is nu heiig met opbouwend Cb,kan niet wachten tot de temp hier onderuit gaat..
Nederland maakt zich op voor noodweer
http://www.telegraaf.nl/binnenland/4647770...noodweer__.html
@telegraaf
Misschien is het handig om ook even de beelden te bekijken. Dan kom je tot de conclusie dat er wat aan zit te komen. Dat het een paar uurtjes later is dan voorzien is nou eenmaal niet te voorkomen. De buien hangen nu allemaal voor de kust en trekken dus in de loop van de avond over het land heen.
Daarnaast geeft het KNMI aan dat overal buien kunnen ONTSTAAN, ofwel, waar het nu rozegeur en zonneschijn is kan zomaar een bui ontstaan.
Ben wel benieuwd waar het voorspelde noodweer blijft. Vraag me ook sterk af of hier iets zwaars gaat gebeuren. Volgens mij kan ik beter naar het midden van het land rijden om iets moois te zien.
Richting Den Haag is een laag boven de grond hangende donkere streep waarneembaar.
ik zag net de op de KNMI actueel in limburg de temp buiten de schaal ging (36,8 gaf de kleur wit)
en nu heeft nederland de kleur van water
[attachment=25111:temp_20_...009_1450.JPG]
[attachment=25112:temp_20_...009_1520.JPG]
Kan echt niet wachten tot het losbarst hier(Gilze) in brabant ik denk ook dat ik wel optijd naar huis(Breda) ga
Hey ik wist alleen niet dat het in flevoland 83,7 en in Twente waar ik zit 83,6 graden is geworden lol.
volgens mij sta ik op het kookpunt.
Misschien omdat het onweer niet dichtbij genoeg was om de flitsen te kunnen zien?
Zou zo weer kunnen gebeuren ja.. Als het goed dichttrekt en het onweer nog niet dichtbij is.
hier in het midden van het land ook ineens veel wind..
De buien ontstaan, dus de buien op de noordzee en in het westen van België hoeven helemaal niet voor onweer te gaan zorgen. Er zijn al veel buitjes in Overijssel en Friesland ontstaan, maar die groeien nog niet hard door.