nieuw kaartje..
maar wat is het nou: ers taat boven: In buienlijn en daar vooruit kan op zwaar onweer.
Maar welke buienlijn?
Bijv, Ik woon in Wijcen (bij Nijmegen, ZO. Nederland dus) is het daar dan tussen 18.00 en 0.00??
nieuw kaartje..
maar wat is het nou: ers taat boven: In buienlijn en daar vooruit kan op zwaar onweer.
Maar welke buienlijn?
Bijv, Ik woon in Wijcen (bij Nijmegen, ZO. Nederland dus) is het daar dan tussen 18.00 en 0.00??
als ze het goed hebben wel.
De hoop is dat de wind meer westelijk gaat worden en meer vocht vanuit GB aan te voeren.
Het zal en mag toch niet zo zijn dat alle voorspelde een flop gaat worden? de voorspelling in timing gaat zeker niet gehaald worden. tenzij er een wonder geschied.
Grtz..
nieuw kaartje..
Maar welke buienlijn?
deze buienlijn neem ik aan
ik zag net de op de KNMI actueel in limburg de temp buiten de schaal ging (36,8 gaf de kleur wit)
en nu heeft nederland de kleur van water
Kan echt niet wachten tot het losbarst hier(Gilze) in brabant ik denk ook dat ik wel optijd naar huis(Breda) ga
Dat is al het tweede bericht van Geenstijl vandaag over het verwachte noodweer.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/...eduld_aub.html#
Ik ga er vanuit dat wij in Limburg/ Zuidoost Brabant deze buien te verwerken krijgen gezien de "route" die de buien tot nu toe gevolgd hebben.
Denk het wel als de wind niet draait
nieuw kaartje..
Maar welke buienlijn?
Het kaartje geeft 1 buienlijn weer....
En nogmaals: zekerheid heb je nooit! Wat je vraagt kan niet worden beantwoord. Niet zo bang zijn, het leven is een aaneenschakeling van onzekerheden...