ben het geheel met je eens alleen niet met dat je je huis in limburg moet laten leeg pompen want das verre van waar ik woon er al mijn hele leven en heb het zelf nog nooit meegemaakt in ons huis
even voorstellen:
naomi 21 apeldoorn
intresses fotografie onweer en combinaties daarvan
wou even doorgeven dat hier in apeldoorn de dieren geloof ik meer weten dan wij
de kat wijkt geen enkele seconde van mijn zijde en springt bij het minste knalletje onder de bank
nog maar een paar kleine wolkjes aan de lucht maar al wel "ozon badende" duiven
groetjes naomi
Ik zie op de radar nu ook buien ontstaan ten westen van Zeeland.
Klopt op knmi actueel om 14.30 windkracht 5 a 6 voor Zeeland en het westland komt binnen 2,5 uur bij Gouda.
dat is mooi... dus jullie zitten bij mij om de hoek, hebben jullie ook elke keer wolken... en dan weer een schone lucht?
vanmorgen echt mooie dreigende luchten gezien, was in de bilt.
Maar bij thuiskomst niets meer..
Edit: De temperatuur is van 32 naar 26 graden gedaalt! | Gewijzigd: 20 augustus 2009, 14:53 uur, door Bloem
Soest, 5 min geleden ongeveer:
De golvende bewolking zoals je op foto 1 ziet is inmiddels al veel groter... Ziet er erg mooi uit | Gewijzigd: 20 augustus 2009, 14:44 uur, door Chrisstorm
Hihihi ik heb 2 keer mijn huis kunnen leegpompen, alleen was het geen regenwatermaar Maaswater
Hier in Renkum nog ontzettend heet.Wel wind en ik zie wolken. Helaas ben ik een leek en zou niet weten wat voor een soort wolken Ze komen vanuit het zuidwesten. Laat het mooie onweer maar komen. Maar ook de verkoeling is welkom.