hier ook 1 uit nijmegen (nou ja Wijchen, dat mag ook he)
Zoo nu weer on-topic..
Hier beginnen wel wat bewolking te komen.
Maar wat ben ik blij dat het pas om 18.00 is.
Nu nog hopen dat dat uitkomt
waar is hier? Misschien is het handig als je bij je profiel geen plaatsnaam hebt om te vermelden waar "hier" is,
zeker als het straks misschien losbarst en je nieuws wil vertellen uit je woonplaats is het leuk om te weten waar "hier" is..
Buiten is het 31.4 graden, 47% luchtvochtigheid, luchtdruk is 1010. gelukkig waait er nog een briesje kracht 4 anders was het buiten niet uit te houden. heb mijn camera mee genomen en vlucht wel een uurtje naar buiten als er hier iets komt.
http://www.knmi.nl/actueel/index.html
hier is het nogsteeds klam en vies warm als of je in de oven zit.
wil dat het los gaat barsten.
hier is : Gilze-Rijen
zeker als het straks misschien losbarst en je nieuws wil vertellen uit je woonplaats is het leuk om te weten waar "hier" is..
nou speciaal voor jou in zuid limburg
Winkelcentrum dicht vanwege noodweer
Uit voorzorg is een deel van het Zoetermeerse stadscentrum afgesloten.
Bij eerdere harde wind lieten glazen platen in het laatste gebouwde gedeelte "Spazio" los.
Pas als het KNMI het weeralarm intrekt, gaan de winkels weer open, zo meldt RTV West.
Waar is hier????????
Winkelcentrum dicht vanwege noodweer
Uit voorzorg is een deel van het Zoetermeerse stadscentrum afgesloten.
Bij eerdere harde wind lieten glazen platen in het laatste gebouwde gedeelte "Spazio" los.
Pas als het KNMI het weeralarm intrekt, gaan de winkels weer open, zo meldt RTV West.
Hahaha, ze zijn daar lekker bezig. PANIEK!! . Op RTLZ kunnen ze er ook wat van. Mensen op locatie bellen, ja, nee, nog geen druppel...
Hier nu 32,9 - 1008 hPa - ontstaan meer wolken
wolkje aan de lucht en vrij rustig meschien stilte voor de storm?
ik hoop dat we nog wat krijgen hier. Kan iemand meschien wat meer vertellen
hoe het hier in het oosten aan toe gaat of kan verwachten.
alvast bedankt gr danny