Ja dat zeker nu nog maar de opstekende wind bevalt me niet. resulteerd meenstal in uiteenwaaien. en dan rest nog waneer de wind de westhoek opzoekt.
Dus die achterste lijnen kunnen nog alle kanten op gaan.
grtz/...
Maar als je het bovenstaande bericht uit de telegraaf leest dan snap je waarom mensen zo negatief denken over weeralarmen.
Daniel
Inderdaad ze moeten eens de termen gaan leren over wanneer er een weeralarm wordt afgegeven en eens niet gaan lopen zeuren op het KNMI. Ik ben geen voorstander van het KNMI maar nu neem ik wel even mijn petje af dat ze er vroeg bij waren met voorwaarschuwing enz. Ook het up to date houden is goed te noemen. Het is weleens anders geweest.
Weet iemand of Tilburg vandaag ook nog in de prijsen valt?
Het heeft geen enkel nut deze vraag te stellen, zoals al eerder opgemerkt door anderen hier. Je kan het zelf volgen op de radar.
Op sommige plaatsen gebeurt (of valt) er misschien niets, terwijl het even verderop noodweer kan zijn.
Gebeurt er niets des te beter, maar gebeurt er wél wat dan loopt iedereen weer te gillen dat ze van niets wisten omdat er niet gewaarschuwd was.
Hier is het nu 29.8 graden, lvh 53%.
Gegevens zijn afkomstig van www.meteozeewolde.nl
Ik verwacht het wel, maar dat zal langs de lijn zijn, van ZZW naar NNO. De lijn zelf zal minder snel meer van W naar O gaan.
Daniel
Dat is altijd zo op hete zomerdagen, zeewater warmt zeer langzaam op. En het zeewatertemperatuur is voor nederlandse waarden best wel hoog, dus.......... | Gewijzigd: 20 augustus 2009, 13:08 uur, door tostoast
Ik heb 2 kinderen rondlopen, en geen tijd gehad om het op te zoeken
Alvast bedankt!
Hier in Gouda betrekt de lucht ook steeds meer.
Drukkend warm hier, om koppijn van te krijgen.
Over de weer alarm, zoals er hier al eentje zei "Better safe than sorry" Beter een weeralarm dan geen weer alarm en verrast worden | Gewijzigd: 20 augustus 2009, 13:12 uur, door Nic
Ik heb 2 kinderen rondlopen, en geen tijd gehad om het op te zoeken
Alvast bedankt!
http://www.onweer-online.nl/radars
Wat betekend 18UTC?
Is dat de tijd 18.00? Want dan is alles alweer later geworden...
Oke hierboven al een antwoord geloof ik.. I hope so. Dan ben ik iig bij de dansschool binnen
Hier is het iig goed te doen. Warm windje. blauwe lucht. | Gewijzigd: 20 augustus 2009, 13:13 uur, door channiej