Temp 30,3gr rlv 45% en soms een flinke vlagerige wind.
Voelt wel warm aan maar niet echt benauwt omdat 45%rlv nog vrij laag is.
Maar denk dat de aankomende spectakel van korte duur zal . en hevig op sommige plaatsen. volgens zeggensmannen zal het meenste om 18:00/19:00 het land al weer uit zijn. met wel kans nog op wat losse buien.
Grtz/wglr..
Er zijn toch meerdere buienlijnen waar te nemen boven het kanaal.
Hier waait het inmiddels al wat. Als ik me mag focussen op de Belgische site dan ben ik waarschijnlijk een van de gelukkigen
jaah precies om 16.00...
en nijmegen ligt echt helemaal tegen nb en limburg aan. vaak is het ede en zo die alles krijgen. ben benieuwd.
hopelijk wordt het iets later, rond een uur of 18.00
Denk dat meer mensen vanwege het weeralarm alerter zijn en misschien wel thuis blijven.
Denk dat meer mensen vanwege het weeralarm alerter zijn en misschien wel thuis blijven.
dat zal er vast wel iets mee te maken hebben, anders hoeven ze het "publiek" ook niet echt te waarschuwen toch?
Dit zou toch verboden moeten worden? Ik zat twitter een beetje te volgen en veel mensen geven af op het KNMI ivm het weeralarm. "Wat nou weeralarm, hier is het zonning en warm!"
Maar als je het bovenstaande bericht uit de telegraaf leest dan snap je waarom mensen zo negatief denken over weeralarmen.
Daniel
Maar als je het bovenstaande bericht uit de telegraaf leest dan snap je waarom mensen zo negatief denken over weeralarmen.
Daniel
En morgen staat er in de krant.... het voorspelde noodweer bleef gelukkig uit.....
de telegraaf maakt het allemaal zo extreem, ze kunnen beter wachten tot ze daadwerkelijk nieuws hebben voor dat ze de hele boel altijd opblazen