Black Identity ? niet te negatief de dag is pas net begonnen
en het weer heeft het niet mis, zoals je overal kan lezen is en blijft het moeilijk te bepalen waar en waneer de buien zich ontwikkelen.
als je een beetje in de ronte kijkt zie je dat het beetje regen wat er nu valt zo weer weg is en er weer plaat is voor zon tot later op de dag (tijd is moeilijk te bepalen)
dus lekker afwachten wat de dag gaat brengen vandaag er kunnen rake klappen gaan vallen,
vallen ze bij jou niet ? geniet dan van al het moois hier van foto's en verhalen waar het wel gevallen is.
positief blijven
geniet er van vandaag.
Het is nu eenmaal de waarheid kijk maar naar het verleden hoe vaak ze het mis hebben gehad, heel vaak dus, en alleen maar horen wat je wilt horen, vind ik ook niet gezond. Ieder heeft zijn mening respecteer dat en met iedereen mee huilen heeft ook weiningtot geen nut | Gewijzigd: 20 augustus 2009, 10:08 uur, door blackidentity
Een beetje minder zeuren en kaarten leren lezen zal enorm schelen!!! Onderbouw je hele verhaal dan eens dat komt ook beter over bij anderen
Ik ben helemaal zenuwachtig,
(@jan) ik kan om 14:00 in de bommelerwaard zijn, wat denk jij, graag advies !?!?
Rond 14 uur in de Bommelerwaard zou in mijn ogen goed zijn maar je weet nooit hoe snel alles gaat ontwikkelen. Als ik de mogelijkheid heb dan ga ik ook nog even foto's maken
Nee, want ik begrijp geen bal van die kaarten ik zie wat ik buiten zie en dat is het betrouwbaarste van alles
en Het is heel normaal nederlands wat ik typ wat valt er te onderbouwen? KNMI heeft het vaak mis... dus nee in die weeralarmen geloof ik niet, deze zin snap je toch of niet | Gewijzigd: 20 augustus 2009, 10:14 uur, door blackidentity
1. Weeralarmen zijn nooit onzin. Deze worden opgesteld aan de hand van de MOGELIJKE weerssituatie.
2. Er was duidelijk voorspeld dat er in de ochtend al een bui kon vallen en dat het zwaardere werk in de middag zou komen. Tot nu toe loopt alles dus perfect zoals verwacht.
Maargoed ontopic nu, het is wel genoeg geweest met dat gezever.. de dag moet nog beginnen!
ole voor mezelf
Haha ole voor jezelf maarreh het onweer komt vanuit het Zuidwesten. Het is zoals meerdere keren al gezegd is, weer instanties houden zich vaak op de vlakte om mensen niet te bang te maken, maar Belgie krijgt er echt nog wel wat van hoor, en behoorlijk! Het zou wel bijzonder zijn als Frankrijk wel kreeg, Belgie maar even niet, en Nederland weer wel
Het komt echt wel!
Tip: Kijk uit het raam naar de wolken. Zie jij ook chaotisch uitziende bewolking en/of wolkentorens op een vlakke basis, of vlokkerige wolken? Allemaal een teken dat de atmosfeer onstabiel is Kan je het zelf ff checken | Gewijzigd: 20 augustus 2009, 10:17 uur, door stratocumulus
Ik woon zelf in Duitsland (Kleve, net over de Nederlandse grens). Terwijl er toch voor Oost Nederland (wat van mijn huis 15 km is) al een aantal dagen voorspeld wordt dat er vandaag heftig onweer gaat komen zie ik op de duitse weer sites helemaal niks over onweer. Alleen maar hoge temperaturen, veel zon en een wolkje hier en daar.
Vreemd dit, terwijl ik er van overtuigd ben dat we ook in Kleve een paar goede buitjes gaan meepakken. We hebben daar vaak heftig onweer om de een of andere reden.
Dat zag ik ook idd, op mijn foto ook te zien:
Btw, jammer van dat gezeur de hele tijd, stop nou eens met het topic vervuilen | Gewijzigd: 20 augustus 2009, 10:29 uur, door hagelsteen