ik zou zeggen voor die dagelijks natuur fotootjes gooi ze in dit topic.
aftrap, een jonge fuut met een verse vangst.
[attachment=25067:......._069.jpg]
[attachment=25065:......._089.jpg]
[attachment=25066:......._096.jpg]
[attachment=25068:......._123.jpg]
het openen van de zonnebloem... ik heb achteraf spijt dat ik niet elke dag een foto heb genomen en er mee doorr ben gegaan... goed idee voor volgend jaar dus...
die eerste twee, pracht foto's, lekker dicht bij, en toch kun je volgens mij dichte bij de bloem fotograveren!
TIP: probeer het maar eens, steeds dichter bij een object, bloem of beest te fotograferen.
Geneer je niet als het de eerste keer niet lukt, de volgende keren gaat het steeds beter.
En,..... geen mens ziet die niet gelukte foto's want die gaan gewoon de prullebak in
doen!
die eerste twee, pracht foto's, lekker dicht bij, en toch kun je volgens mij dichte bij de bloem fotograveren!
TIP: probeer het maar eens, steeds dichter bij een object, bloem of beest te fotograferen.
Geneer je niet als het de eerste keer niet lukt, de volgende keren gaat het steeds beter.
En,..... geen mens ziet die niet gelukte foto's want die gaan gewoon de prullebak in
doen!
dank je...
ik heb er ook wel van dichterbij gemaakt maar omdat ik een maar "zo zo" cameraatje heb worden ze er dan niet mooier op hahaha...
[attachment=25070:......._063.jpg]
mijn droom is dus een mooie digitale SR... heb wel nog 3 analoge liggen (2 doen het enigzins nog) maar das minder makkelijk ff tsjekken of de foto's gelukt zijn en kost je klauwen met geld om allemaal te ontwikkelen en helaas heb ik zelf de ruimte, tijd en helt geld niet voor een eigen DoKa....
Zie je nou niet dat je het begin al gemaakt hebt......!
Zoveel mensen op deze, maar ook andere website's hebben het over een zo zo camera of een andere 'smoes'!
Ik ben begonnen met een zo, zo camera hier een foto gemaakt met een zo zo camera 3 megapics.
wat kun jij nu niet wat ik wel kan ?
oefenen-oefenen- als je dat probeert en er geduld voor hebt wil ik over een half jaar, zo niet eerder, jou foto's wel eens zien.
gaat goed komen.
Zie je nou niet dat je het begin al gemaakt hebt......!
Zoveel mensen op deze, maar ook andere website's hebben het over een zo zo camera of een andere 'smoes'!
Ik ben begonnen met een zo, zo camera hier een foto gemaakt met een zo zo camera 3 megapics.
wat kun jij nu niet wat ik wel kan ?
oefenen-oefenen- als je dat probeert en er geduld voor hebt wil ik over een half jaar, zo niet eerder, jou foto's wel eens zien.
gaat goed komen.
ow ik klik me helemaal suf hoor hahaha... ben alleen nooit tevreden...
maar ik doe m'n best en je heb absoluut gelijk hoor...oefening baart kunst
maar ooit... ooit hoop ik zo'n mooie body te kunnen kopen met wat lensjes... een leuke flits er bij etc etc... en tot die tijd schiet ik lekker plaatjes met m'n kleine kodakje hahaha... | Gewijzigd: 19 augustus 2009, 21:56 uur, door anirnith
Hoi, Chiel,
Ik ben het met je eens, maar denk dat op dit moment de belangstelling voor de onweers verwachting deze middag/avond vanzelfsprekend groter is.
De natuurfoto's komen vanzelf wel weer | Gewijzigd: 20 augustus 2009, 13:26 uur, door pipo