In Juli hebben ze daar een week lang elke avond vuurwerk. Het gaat om een wedstrijd tussen verschillende pyro bedrijfen.
Wij stonden op een bergje van 160m hoog met mooi uitzicht.
Een kleine selectie uit de vele foto's.
En ik nog op het laatst
| Gewijzigd: 16 augustus 2009, 17:43 uur, door Mark-Emmen
Stiekem zou ik je instelling van je camera willen weten, want volgende week is er hiet in Spijk ook weer een vuurwerkshow, die we nog tegoed hebben van koninginnedag dus wil ik ook proberen foto's te maken
Valencia zou ook mooi moeten zijn.
De instellingen verschillen. Precies weet ik ze niet maar daarvoor kijk ik morgen even op de kaart waar de foto's op staan (die heb ik hier nl. niet).
Meestal tussen de 2 en 3 sec sluitertijd. Diafragma steeds verschillend met de sluitertijden. Lag er steeds aan hoe vel het vuurwerk was.
we hopen om volgend jaar onze vakantie terug daar ergens in de buurt te boeken tijdens te week van het vuurwerkfestival want wij vonden het in ieder geval geweldig !!
jij hebt er gelukkig super mooi beeldmateriaal van !! wij hadden helaas geen fototoestel of camera bij
Onweersdagen: 0
http://www.vuurwerkscheveningen.nl/
@Diebbeke: Callela ben ik ook nog even langs geweest. Ligt allemaal aan mekaar langs de Costa Brava.
@Richardus: Ik vind het in iedergeval al heel bijzonder dit festival. We reden paar dagen later naar Salou (tarragona) en daar was inderdaad ook weer vuurwerk.
Ik probeer ook bij een van de shows in Scheveningen te zijn.