Dit vind ik eigenlijk nergens op slaan, als iemand zegt dat UFO's niet bestaan is hij of zij toch geen 16?
Laat maar eens zien dan, dat je ze beter kan maken dan de digitale camera op mijn Soul van Samsung.
Ik geloof je zelfs op je woord eigenlijk, echter in het geheel heb ik geen verstand van het bewerken van films zelfs de rode oogjes verwijderen uit een gewone foto is voor mij al een hele klus.
maar goed omdat je zo overtuigd ben zou het leuk zijn als je eens laat zien wat je dan kan.
anders blijven het maar weer woorden...
Ik geloof je zelfs op je woord eigenlijk, echter in het geheel heb ik geen verstand van het bewerken van films zelfs de rode oogjes verwijderen uit een gewone foto is voor mij al een hele klus.
maar goed omdat je zo overtuigd ben zou het leuk zijn als je eens laat zien wat je dan kan.
anders blijven het maar weer woorden...
Zo...je komt je naam wel na zeg...pffff
Als je nog een mooie onweer/weer foto hebt hoor je van me.
Veel suc6 ermee, en natuurlijk wel welkom hier op Onweer-online
Veel suc6 ermee, en natuurlijk wel welkom hier op Onweer-online
ha! niburu...ik heb de chemtrails files eens bekeken tijdje terug. Ik zat na een tijdje met een bak popcorn en beker frisdrank te genieten van de belachelijkheid. En, UFO's bestaan..zeker weten. Alleen geen UFO's die onderdeel zijn van een ander ver ontwikkelde levensvorm. Al 50/60 jaar zijn UFO's en Aliens hot news wanneer er weer wat gebeurt, maar nog niemand is met concreet bewijs gekomen dat we bezocht worden. Het moet altijd maar vaag/donker/ver/slecht gefilmt zijn. En dat heeft een reden. De filmpjes die gepost zijn hier, lijkt meer op een lantaarnpaal die nogal trillerig word gefilmd. Er is gewoon niks concreets te zien. En op basis daarvan zou je eigenlijk geen echte conclusie kunnen trekken. En dan is het gewoon een populair alternatief om te gaan roepen dat het om aliens gaat.
Dat is mijn mening, maar alsnog welkom.
Amar | Gewijzigd: 17 augustus 2009, 20:12 uur, door Amarpilot
Groet,
Maarten
De Bilt | Gewijzigd: 17 augustus 2009, 20:52 uur, door MaartenDeBilt
aparte filmpjes voor je openingsronde !!! de discussies knaller er gelijk vanaf
ben het er volledig mee eens dat ieder z'n eigen mening moet hebben en daarmee gerespecteerd moet worden!!!
schoppen doen we hier op de site niet en terug schoppen zijn we te volwassen voor !!!toch!!!
maar ja , ik geloof wel heilig in buitenaards leven omdat ik gewoon niet kan geloven dat wij het enigste planeetje in het nog steeds oneindig en onbekende heelal zijn !!!
mocht er iemand eens een allien ontmoeten ...ik zou graag eens mee gaan naar het onbekende, wel een retoertje aub!!!
kwam pas nog deze tegen op dumpert...ook zo'n vage, maar nu wel duidelijk en overdag!!!
http://www.dumpert.nl/mediabase/593271/ed3...fo_s_in_vs.html
groetjes Ruk.
kwam pas nog deze tegen op dumpert...ook zo'n vage, maar nu wel duidelijk en overdag!!!
http://www.dumpert.nl/mediabase/593271/ed3...fo_s_in_vs.html
groetjes Ruk.
zeker vaag , maar ook in bolvorm hé...... er zal echt wel iets zijn , we zijn echt niet de enigen.....
grtz en Welkom op O_O