Ook als je auto cookies verwijderen hebt aanstaan gebeurt dat.
je moet hier even naar kijken.
Klik in Internet Explorer in het menu Extra op Internet-opties.
Klik op het tabblad Inhoud.
Klik bij Persoonlijke gegevens op Automatisch aanvullen.
Aanvinken.
Grtz/Wglr.
Ik draai met ie7 en daar kan ik de optie persoonlijke gegevens niet vinden...
( Als ik in mijn favorieten ga voor de startpagina van o-o ben ik ingelogt, klik ik op een topic dan moet ik opnieuw inloggen...)
Dus is het toch mijn adsl verbinding bij skynet.
Vanmiddag heb ik meer dan een uur aan de lijn gehangen om bij Belgacom skynet binnen te geraken. Krijg ik een man aan de telefoon die me zei dat "al onze medewerkers" druk bezig waren. Ze gingen me terug contacteren in de late namiddag. Ondertussen heb ik nog altijd niets gehoord. Dit is zoals geweten de goede service van Belgacom.
Mijn ADSL lijn werkt zoals in de prehistorie (niet dus). En ze doen nog niet eens de moeite om me te helpen. Leuk hoor. | Gewijzigd: 17 augustus 2009, 23:59 uur, door Katrien Michiels
Mijn ADSL lijn werkt zoals in de prehistorie (niet dus). En ze doen nog niet eens de moeite om me te helpen. Leuk hoor.
Klinkt al te bekend in mijn oren
Ook als je auto cookies verwijderen hebt aanstaan gebeurt dat.
je moet hier even naar kijken.
Klik in Internet Explorer in het menu Extra op Internet-opties.
Klik op het tabblad Inhoud.
Klik bij Persoonlijke gegevens op Automatisch aanvullen.
Aanvinken.
Grtz/Wglr.
Hoi,
Welke update moet ik verwijderen om van dit probleem af te komen??
Ik wordt er kriebbelig van om elke keer in te loggen...
Ik heb meerdere site's waar ik automatisch inlog en daar heb ik geen problemen.
Luitzen
Wel dat is dus typisch voor Belgacom hé : ongevraagd je snelheid lager zetten en de volle pot vragen.
Die zetten je snelheid gewoonweg lager met de debiele reden " u zit te ver van de centrale" en " er zit veel teveel ruis op uw lijn" , hoewel nog geen enkele keer hierover de customercareservice heb moeten bellen.
!! Dit heb ik nu al 5 maal gehad en ik zit nooit aan mijn downloadquota
Ik zit nu sinds verleden week te surfen aan 3.3Mbps ipv 12 Mbps. Kun je voorstellen, dat is prehistorisch.
Doe maar eens een test via :
http://www.speedtest.net/ of http://casper.zapto.org/index.php
Ik heb in ieder geval al geïnformeerd bij Telenet...bye bye Belgacom.
Luitzen
Firefox heerscht
Volgens mij zou het ook zoals bij mij kunnen zijn :
Wel dat is dus typisch voor Belgacom hé : ongevraagd je snelheid lager zetten en de volle pot vragen.
Die zetten je snelheid gewoonweg lager met de debiele reden " u zit te ver van de centrale" en " er zit veel teveel ruis op uw lijn" , hoewel nog geen enkele keer hierover de customercareservice heb moeten bellen.
!! Dit heb ik nu al 5 maal gehad en ik zit nooit aan mijn downloadquota
Ik zit nu sinds verleden week te surfen aan 3.3Mbps ipv 12 Mbps. Kun je voorstellen, dat is prehistorisch.
Doe maar eens een test via :
http://www.speedtest.net/ of http://casper.zapto.org/index.php
Ik heb in ieder geval al geïnformeerd bij Telenet...bye bye Belgacom.
Dank je voor de link, heb het getest met casper en weet je wat er uit de test kwam? 54.1 KBps. Boven aan de test staan 5 sterren waarvan er maar ééntje was ingekleurd. Volgens mij is dit héél slecht?
Ondertussen ook de speedtest gedaan. Resultaat : download 0.48 MB/s en upload 0.16 MB/s
Ik heb nog altijd geen telefoontje terug gekregen. Morgen gaan ze dus wel eens wat beleven, ik betaal voor een ADSL go abonnement.
Wat telenet betreft daar heb ik ook al veel klachten over gehoord. | Gewijzigd: 18 augustus 2009, 22:26 uur, door Katrien Michiels
Dat is onaanvaardbaar laag !
Vraag hier je afstand tot de centrale eens op. Dan kan je dat eventueel al uitsluiten....en de technische dienst blijven bellen !
Zullen niet doen uit eigen initiatief en toch maar de volle pot betalen. ( mijn werkgever betaalt mijn internet wel, maar ik zit wel te klooien aan een lage snelheid )
Voor mij toch het risico waard om over te stappen....
Vraag hier je afstand tot de centrale eens op. Dan kan je dat eventueel al uitsluiten....en de technische dienst blijven bellen !
Zullen niet doen uit eigen initiatief en toch maar de volle pot betalen. ( mijn werkgever betaalt mijn internet wel, maar ik zit wel te klooien aan een lage snelheid )
Voor mij toch het risico waard om over te stappen....
Het probleem is opgelost, mijn lijn staat nu op 3.3 MB/s. Ik heb één advies, als je problemen hebt bij Belgacom, gewoon bellen om 7 u 's morgens. Dan ben je zo binnen op de klantendienst.
Ik ben nu heel tevreden, laat dat onweer donderdag maar komen, ik kan alles weer goed volgen
Tip: zet je foto's altijd op een online fotoalbum,doe ik ook,en is gratis tot 500 mb aan fototjes (bij mij dan)
Mocht je computer dan crashen,heb je altijd je foto's nog.
Luitzen
Het ligt niet aan een update. maar puur aan de script die in een bepaalde website corresponderen met een browser. o-o werkt in dit geval niet goed onder ie 7/8 maar schijnbaar wel met firefox.
Dat blijkt wel dat je met andere forums geen inlog problemen hebt.
Dus ga ik er vanuit dat je de configuratie in internet opties goed hebt staan omdat hij inlog vasthoud op andere forums?
Ook ik moet d.i.v keren inloggen. ook kan ik niet direckt naar bepaalde topics. moet dan eerst weer terug naar hoofdscherm. en dan pas kan ik naar een bepaalde topic.
Maar firefox komt hier niet weer op.omdat sp3 de gaten in firefox niet dicht. vandaar firefox als snel ervaren wordt omdat hij veel rommel gewoon binnenhaald aan adware/spyware ook troyans. dus een zeer goede (betaalde) virus scanner is ten strengste aanbevolen om de ergste problemen te voorkomen.
Ook browser Google Chrome is zo,n onding.
75% van de pc,s is besmet met dergelijke waar vele gebruikers geen weet van hebben. totdat hij ineens traag gaat doen of andere rare dingen. een backup of systeemherstel zal niet helpen. alleen format.c
Een ervaren pc gebruiker heeft allerlij tools voor opschonen. en het in de gaten houden wat er op d.i.v openstaande poorten binnenkomt. en nog kun je het nooit geheel uitsluiten. maar wel beperken.
Maar ieder moet voorzichzelf uitmaken wat hij wil draaien.(als het maar draaid) en kennis van zaken meenst op een laag pitje zit.
Grtz/WgLr.
Dat blijkt wel dat je met andere forums geen inlog problemen hebt.
Dus ga ik er vanuit dat je de configuratie in internet opties goed hebt staan omdat hij inlog vasthoud op andere forums?
Ook ik moet d.i.v keren inloggen. ook kan ik niet direckt naar bepaalde topics. moet dan eerst weer terug naar hoofdscherm. en dan pas kan ik naar een bepaalde topic.
Maar firefox komt hier niet weer op.omdat sp3 de gaten in firefox niet dicht. vandaar firefox als snel ervaren wordt omdat hij veel rommel gewoon binnenhaald aan adware/spyware ook troyans. dus een zeer goede (betaalde) virus scanner is ten strengste aanbevolen om de ergste problemen te voorkomen.
Ook browser Google Chrome is zo,n onding.
75% van de pc,s is besmet met dergelijke waar vele gebruikers geen weet van hebben. totdat hij ineens traag gaat doen of andere rare dingen. een backup of systeemherstel zal niet helpen. alleen format.c
Een ervaren pc gebruiker heeft allerlij tools voor opschonen. en het in de gaten houden wat er op d.i.v openstaande poorten binnenkomt. en nog kun je het nooit geheel uitsluiten. maar wel beperken.
Maar ieder moet voorzichzelf uitmaken wat hij wil draaien.(als het maar draaid) en kennis van zaken meenst op een laag pitje zit.
Grtz/WgLr.
Oke bedankt voor de heldere uitleg..
T punt is dat ik het probleem pas een week heb.
Luitzen
Mocht je computer dan crashen,heb je altijd je foto's nog.
Snap ik , heb een eigen website dus alle bewerkte (foto's die af zijn) zijn bewaard natuurlijk. Maar ik heb alles nog hoor nu!
Alles nagekeken, gescanned geleegd etc etc. Geen resultaat. En nu kan ik er ineens wel gwn weer op. Kan iemand mij daar een verklaring voor geven? Kan dit ook aan IE 8 liggen?
Btw ik gebruik Windows Vista en heb McAfee als antivirus/internet security. Kan het mischien aan een poort liggen die ik handmatig moet openen in de firewall?
Bedankt alvast! | Gewijzigd: 24 augustus 2009, 14:52 uur, door Fluffje
Firefox download
Neemt firefox je oude 'favorieten' dan wel automatisch mee? Anders wordt het zoveel werk.