Zou het kunnen zijn omdat ik onlangs internet explorer 8 heb gedownload? Verder heb ik windows Vista.
Wie kan me raad geven? Ik ben maar een leek wat computers betreft.
Gelukkig kan ik nog op o-o met veel geduld.
Firefox download
Veel succes
Heb m weer veranderd.
Misschien een domme vraag, hoe doe je die exp 8 eraf en krijg ik de versie 7 er terug op? (Klink echt wel dom maar ik ken er niets van en durf niet zo maar dingen eraf gooien)
Virus scan en rooter uitschakelen en terug inschakelen helpen helemaal niets. Ik ben er zeker van dat het de exp 8 is.
Op het ene forum zeiden ze van wel en een andere weer niet(vraag me niet meer welke forums, dat weet ik niet meer)
Ik dacht ik gok het erop, en bij mij kwam gelukkig wel 7 terug.
Dus ja als het bij jou lukt weet ik natuurlijk niet
succes.
Op het ene forum zeiden ze van wel en een andere weer niet(vraag me niet meer welke forums, dat weet ik niet meer)
Ik dacht ik gok het erop, en bij mij kwam gelukkig wel 7 terug.
Dus ja als het bij jou lukt weet ik natuurlijk niet
succes.
Ik heb het gedaan en 8 is eraf en 7 in de plaats gekregen. Nu eventjes testen of alles terug werkt. Bedankt voor de info!
ruimt en boel op je pc op en laat hem beter loopen
Probeer 's ff spyware te verwijderen en je coockies en je temp internetfiles te verwijderen.
Verder op het net surfen heb ik geen problemen met IE8 OF IE7 Firefox komt er bij bij niet op omdat hij gevoelig is voor indringers. en mijn oordeel is dat updates en sp3 vele lekken niet dichten in alternative browsers.
Ook moet men rekening houden als men cookies opruimt dat het laden van paginas in het begin traag zullen verlopen.
Je zou er een crapcleaner zoals cc cleaner er op los kunnen laten (freeware dus gratis en zeer goed) ook een scan op troyans zou niet overbodig zijn.
Maar IE8 Is sowieso trager als IE7 OF Firefox maar dat komt omdat IE8 Dichter gespijkerd is.
Ook je ram geheugen kan er een rol mee spelen. want IE8 Vraagt in begin laden nogal wat cpu. en vooral op sites waar veel grafische delen moeten geladen worden.
Dus ook je pc kan moeite hebben met browser IE8. Draai hier 3.2 intel dualcore met 4gig intern.
En bent haast verplicht om vaak upgrade,s te doen aan pc,s want het hele www gebeuren heeft het nodig.
Maar goed heb d.i.v O.S Getest van de laatsen zijn xp en vista die laatste vind ik bagger en komt hiet niet weer op. en volgens geruchten komt er in 2012 al weer een nieuwe O.S >I.P.V Vista dat zegd genoeg.
Zelf draai ik XP Retestrak 5.0 (getweakt) 1,8gig groot. en is super snel koude start start hij xp op in 25sec. en alles is dan opgestart. dus niet geklooit in opstart programs.
Maar goed ga eerst ff koffers oetpakken ben netterug uit hongar.
Grtz/wglr. | Gewijzigd: 16 augustus 2009, 19:25 uur, door wiggelrode
heb via firefox geen problemen
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Ik moet elke keer opnieuw inloggen bij o-o...
Het kan door de site o-o steeds gereset worden. maar kan ook aan een sp3 update liggen.
Ook als je auto cookies verwijderen hebt aanstaan gebeurt dat.
je moet hier even naar kijken.
Klik in Internet Explorer in het menu Extra op Internet-opties.
Klik op het tabblad Inhoud.
Klik bij Persoonlijke gegevens op Automatisch aanvullen.
Aanvinken.
Grtz/Wglr.
Hoi Jan,
De configuratie van menige pc,s verschillen sterk. ie8 is al gemaakt voor de nieuwere generatie en vraagt nogal wat cpu kijk maar eens bij taakbeheer/prestaties en vergelijk het maar met firefox e.d
Lite versies zullen daarom beter draaien op pc.s met gebrek aan geheugen en snelheid. maar geef wel toe ie versies zijn altijd iets trager dan firefox alsmede omdat het vrij lichte software is t.o.ie xplorer ook java en andere maken het trager. en er zijn nog veel meer factoren.
En wat betreft foto,s zal ik van de week ff kijken wat op mijn mobie gelukt is. want ik ben echt geen foto genie vandaar ik ook geen cam bezit. als ik nl iets op foto wil zetten staat er geheel iets anders op. of er staan alleen maar benen op.
Maar zal de mooisten ff sorteren en plaats ze wel even.
Hen trouwens niet van dat heet weer gehad. een week eerder dan mijn aankomst was het 34gr nu was het 23 tot 26gr wel lekker. maar weinig onweer vernomen aan het ballatonmeer ben nog in Boedapest weest daar was het 30 gr alleen wat mij ergerde was dat het al vroeg donker was.
Grtz/Wglr.