Zou het kunnen zijn omdat ik onlangs internet explorer 8 heb gedownload? Verder heb ik windows Vista.
Wie kan me raad geven? Ik ben maar een leek wat computers betreft.
Gelukkig kan ik nog op o-o met veel geduld.
Firefox download
Veel succes
Heb m weer veranderd.
Misschien een domme vraag, hoe doe je die exp 8 eraf en krijg ik de versie 7 er terug op? (Klink echt wel dom maar ik ken er niets van en durf niet zo maar dingen eraf gooien)
Virus scan en rooter uitschakelen en terug inschakelen helpen helemaal niets. Ik ben er zeker van dat het de exp 8 is.
Op het ene forum zeiden ze van wel en een andere weer niet(vraag me niet meer welke forums, dat weet ik niet meer)
Ik dacht ik gok het erop, en bij mij kwam gelukkig wel 7 terug.
Dus ja als het bij jou lukt weet ik natuurlijk niet
succes.
Op het ene forum zeiden ze van wel en een andere weer niet(vraag me niet meer welke forums, dat weet ik niet meer)
Ik dacht ik gok het erop, en bij mij kwam gelukkig wel 7 terug.
Dus ja als het bij jou lukt weet ik natuurlijk niet
succes.
Ik heb het gedaan en 8 is eraf en 7 in de plaats gekregen. Nu eventjes testen of alles terug werkt. Bedankt voor de info!
ruimt en boel op je pc op en laat hem beter loopen
Probeer 's ff spyware te verwijderen en je coockies en je temp internetfiles te verwijderen.
Verder op het net surfen heb ik geen problemen met IE8 OF IE7 Firefox komt er bij bij niet op omdat hij gevoelig is voor indringers. en mijn oordeel is dat updates en sp3 vele lekken niet dichten in alternative browsers.
Ook moet men rekening houden als men cookies opruimt dat het laden van paginas in het begin traag zullen verlopen.
Je zou er een crapcleaner zoals cc cleaner er op los kunnen laten (freeware dus gratis en zeer goed) ook een scan op troyans zou niet overbodig zijn.
Maar IE8 Is sowieso trager als IE7 OF Firefox maar dat komt omdat IE8 Dichter gespijkerd is.