Iets voor 22 uur moet het geweest zijn.
Zelf had ik helaas de lenzen niet in, voor mij zag het eruit als een sneldalende traumahelicopter oid
Vriendin heeft ze niet nodig en beschreef het inderdaad als vuurbal met vonken erachter.
Totaal geluidloos en bijna horizontaal. We fietsten over straat en konden het alleen de korte tijd tussen de 2 huizen zien. Ook geen idee of het oplostte of hoelang het aanhield, wat ik wel zeker weet is dat het in mijn ogen zeer dichtbij eruit zag!
Weet iemand uit welke richting die kwam? ik zag em als ik het goed heb uit het oosten ongeveer
Zaterdag, tegelijkertijd met de grote meteoriet die gezien is hebben wij hier een enorme dreun gehoord alsof een vliegtuig door de geluidsbarriere ging.
Nu blijk er dus een krater gevonden te zijn op nog geen 2 km afstand van mijn huis.
Kijk hier de video!
http://www.rtvdrenthe.nl/Customercontrols/...w=540&h=334
Zaterdag, tegelijkertijd met de grote meteoriet die gezien is hebben wij hier een enorme dreun gehoord alsof een vliegtuig door de geluidsbarriere ging.
Nu blijk er dus een krater gevonden te zijn op nog geen 2 km afstand van mijn huis.
Kijk hier de video!
http://www.rtvdrenthe.nl/Customercontrols/...w=540&h=334
Vet Man!!!
Ik vind het echt stoer,
Het verhaal nadert z'n ontknoping.
Leuk om te lezen eerder in de reacties dat er een harde knal was waargenomen.
En ook jij Mark, bevestigde dat.
Het moet wel heel raar lopen wil dit niet de meteor zijn.
Ook het tijdstip klopt.
We wachten op de officiële berichten
Greetz Kees
Citaat van Strijder, zondag 16 augustus 2009, 22:58 uur Denk dat je gewoon jaloers bent. Jij staat al jaren met je koker naar de sterren te staren en ziet alleen maar sterren.
En dan komt 'de gewone man' met zijn digitale camera en legt her en der UFO's vast.
Kan me voorstellen dat dat een beetje moeilijk te verteren is, en het gemakkelijkste voor het verstand is dan maar verzinnen dat het niet bestaat of pure fantasie is. Zo houden volwassen intelligente mensen zichzelf vaker voor het lapje.
Dat is een bekend psychologisch verschijnsel immers.
Heel eventjes lichtelijk offtopic:
1 verzoek, dit soort reacties zie je dus op niburu..en ik hou me hart vast als dat verder gaat dan bij 1 member hiero. Zoals Erwin ook al zegt..dit is echt niet de spot om mensen zowat de dwingen om dit te geloven. En onszelf voor het lapje houden heeft niks met intelligentie maken..although dat misschien hier ook wel van toepassing is...heeft het meer te maken met het feit dat we nuchter zijn. Erwin is iemand die weet wat hij zegt en dingen goed bekijkt voordat ie rond begint te rennen en claimt aliens gezien te hebben.
Nu ik het in het echt heb gezien kan ik wel concluderen dat het enorm geweest moest zijn.
De knal die wij hoorden was ook bizar hard. Harder als een normale onweersdonder, harder als een positieve ontlading.
De ramen trilden er van. Het was 2 km vanaf hier.
Rond het gat is een cirkel van zeker 8 m de hele begroeiing weggeslagen. Bieten uit de grond. Mais helemaal gestript.
| Gewijzigd: 18 augustus 2009, 14:32 uur, door Mark-Emmen
En dan komt 'de gewone man' met zijn digitale camera en legt her en der UFO's vast.
Kan me voorstellen dat dat een beetje moeilijk te verteren is, en het gemakkelijkste voor het verstand is dan maar verzinnen dat het niet bestaat of pure fantasie is. Zo houden volwassen intelligente mensen zichzelf vaker voor het lapje.
Dat is een bekend psychologisch verschijnsel immers.
Volgens mij zit je hier nu op het verkeerde forum. Alleen stoken, zoals je dat hierboven goed bewezen hebt, heeft voor ons geen enkele toegevoegde waarde. Hier wordt er naar de lucht gestaard voor het weer, niet voor UFO's, aliens of complottheorieën tegen de mensheid. Daar zijn genoeg andere fora voor volgens mij.
(sorry moderators, niet mijn taak om iemand op de vingers te tikken, maar ik ergerde me er zeer aan!)
ook ff offtopic...
als je iemand respect wilt krijgen voor de mening die je hebt, zul je zelf ook dat respect moeten tonen voor de mening van die andere ook al is dat niet de jouwe!
sorry ergerde me er ook aan... ik weet dat ik vaak ook een hele andere mening heb dan de meeste mensen... maar dat wil niet zeggen dat ik of die ander gek is, het zegt alleen dat we verschillend naar dingen kijken of het anders beleven en soms ontbreekt er een stukje in de puzzel en kom je uiteindelijk tot hetzelfde... of niet...