Ter ere van de kermis in Hoorn was er vrijdag avond om 10 uur een vuurwerk show. Ik vond hem vorig jaar mooier, maar ook dees was weer een prachtige show.
Amar
De kermis, en het publiek al ruim 1uur van te voren
Bij de eerste paar 4 sec en F8 voor optimale scherpte, en daarna 2 sec. En natuurlijk op een degelijk manfrotto statief. Samen met een Nikon D90 en een 18-105VR lens.
Amar
Bij de eerste paar 4 sec en F8 voor optimale scherpte, en daarna 2 sec. En natuurlijk op een degelijk manfrotto statief. Samen met een Nikon D90 en een 18-105VR lens.
Amar
dank voor de info,
Weer was ook lekker. vorig jaar hadden we nog een beetje regen , maar dit jaar helemaal toppie.
volgend jaar weer ?!!!
Citaat van niksnut, zaterdag 15 augustus 2009, 9:14 uur mooie foto's Amar. was inderdaad een schitterende show. Als ik de foto's zo bekijk moet je vlak naast me gelegen hebben. Wij waren met 2 speedboten waarvan 1 een grote wakeboard tower heeft.
Weer was ook lekker. vorig jaar hadden we nog een beetje regen , maar dit jaar helemaal toppie.
volgend jaar weer ?!!!
Nee ik zat, aan de kade En vorig jaar was het prachtig weer. Volgens mij bedoel je van 2 jaar terug. Want toen begon het halverwege te regenen.
Nee ik zat, aan de kade En vorig jaar was het prachtig weer. Volgens mij bedoel je van 2 jaar terug. Want toen begon het halverwege te regenen.
je hebt gelijk. wij lagen recht voor de reddingsbrigade. dat is dezelfde hoogte. En het is inderdaad al weer 2 jaar geleden dat het begon te regenen. wat vliegt de tijd
Als je volgend jaar foto's vanaf het water wilt maken moet je het maar melden. dan haal ik je wel op in Hoorn.
Stond er veel wind ofzo? De effecten ''waaien'' een beetje weg.
Best lange sluitertijd 4 sec. Maar het kan wel!
Kijk hier voor een serie van Spanje uit mijn collectie!
http://forum.onweer-online.nl/index.php?showtopic=13646
Als je volgend jaar foto's vanaf het water wilt maken moet je het maar melden. dan haal ik je wel op in Hoorn.
Wow, thank..Ik zal het in gedachten houden.
Stond er veel wind ofzo? De effecten ''waaien'' een beetje weg.
Best lange sluitertijd 4 sec. Maar het kan wel!
Kijk hier voor een serie van Spanje uit mijn collectie!
http://forum.onweer-online.nl/index.php?showtopic=13646
Wow! wat een prachtige serie!!
Ik had 4 sec omdat ik de nog blauwe lucht erachter wou. Later ben ik naar 2 sec gegaan. Misschien ga ik naar Scheveningen maar ik heb een vervoer probleem.. O.V werkt niet echt laat in de nacht. En ik kan niet gereden worden. Ik zie wel...
Wow! wat een prachtige serie!!
Ik had 4 sec omdat ik de nog blauwe lucht erachter wou. Later ben ik naar 2 sec gegaan. Misschien ga ik naar Scheveningen maar ik heb een vervoer probleem.. O.V werkt niet echt laat in de nacht. En ik kan niet gereden worden. Ik zie wel...
Ik wil ook heel graag. Ik moet ff kijken of ik iets kan regelen met een auto anders kom ik er ook niet.
Misschien kan ik dan een klein eindje om rijden via Hoorn. Volgens maps rij ik dan 40km om. Dat valt mee.