Gr Alain.D
Hoezo voorbij, de zomer uurt nog een maand? Komende week weer 30gr op donderdag.
En vlak de herfst niet uit (sept/okt).
Misschien hebben we tijdens het einde van de volgende week méér kans op onweer omdat er dan hogere temperaturen verwacht worden met vervolgens opnieuw een aanval van koelere lucht.
Wat mij betreft mag er gerust nog wat spektakel komen, vooral nadat we allemaal nog 'ns hebben kunnen genieten van enkele mooie dagen. De echte ronduit zonnige, zomerse dagen zijn immers vrij schaars geweest tot nog toe. | Gewijzigd: 15 augustus 2009, 04:50 uur, door Rutte31
Estofex denkt er tenminste zo over en ook PP , weet dat veel niks van PP willen weten, maar bij mij heeft hij het vaak goed
Wat een woei trouwens, staat hier momenteel een 6 Bft . | Gewijzigd: 15 augustus 2009, 10:27 uur, door Skroei
Onweersbuien zijn onwaarschijnlijk..... Mogelijke windstoten.
Diurnally driven showers and thunderstorms are forecast for parts of northeastern Europe in a moderately cool airmass. Only a few hundred J/kg CAPE are expected and DLS should be less than 10 m/s. Severe thunderstorms are unlikely in this region.
Onweersbuien zijn onwaarschijnlijk..... Mogelijke windstoten.
Ik zie een geel afgebakend gebied dat ook het noordwestelijk deel van Nederland bestrijkt met een onweer tekentje erin, betekent dit dus niet altijd onweer ?!
Ok Jan bedankt, zal voortaan het hele verhaal eronder lezen ipv alleen plaatje kijken
"Severe thunderstorms are unlikely in this region".
Maar een enkele niet al te zware onweersbui is niet uitgesloten lijkt me.. | Gewijzigd: 15 augustus 2009, 10:47 uur, door Skroei
Ok Jan bedankt, zal voortaan het hele verhaal eronder lezen ipv alleen plaatje kijken
"Severe thunderstorms are unlikely in this region".
Maar een enkele niet al te zware onweersbui is niet uitgesloten lijkt me..
Nou het hele verhaal hoeft niet hoor. Alleen de regio waartoe jij behoort zou ik wel doen
Om er nog 1 keer op terug te koemn Jan,
men verwacht dus geen severe ( heftig, krachtig) onweer .. / unlikely/ onwaarschijnlijk dat er zwaar onweer gaat optreden
Houd ik dus maar hoop op minder zwaar onweer, "piep" of is zelfs ook dat met vakantie Kimmey
Om er nog 1 keer op terug te koemn Jan,
men verwacht dus geen severe ( heftig, krachtig) onweer .. / unlikely/ onwaarschijnlijk dat er zwaar onweer gaat optreden
Houd ik dus maar hoop op minder zwaar onweer, "piep" of is zelfs ook dat met vakantie Kimmey
Ik zelf zou helemaal nergens van uit gaan. Of de aankomende run moet zo goed zijn dan is het wat anders maar dat zie ik echt niet zitten