als er dan ook onweer dreigt bij een voetbalwedstijd dan wordt het weer goed in de gaten gehouden.
als er bliksem is binnen 10 sec word het dan ook stil gelegd.
zo niet kan dat rampzalige gevolgen hebben zoals hier
als er dan ook onweer dreigt bij een voetbalwedstijd dan wordt het weer goed in de gaten gehouden.
als er bliksem is binnen 10 sec word het dan ook stil gelegd.
zo niet kan dat rampzalige gevolgen hebben zoals hier
*video*
Zal best, het kan ook heel snel ontstaan en je daardoor overvallen wordt.
Ik denk dat er ook een grote portie pech bij is.
Maar dit voorbeeld is een goede waarschuwing!! | Gewijzigd: 12 augustus 2009, 20:11 uur, door talkyr86
@Baffie: Haha helemaal vergeten, en ben nog wel Ajax fan ook
Maakt niks uit de Britten krijgen vak 410 toegewezen heb ik vernomen, zo komt er teminste nog eens sfeer in dat vak....
ipv naar weerberichten kijken moet je eens naar een voetbal wedstrijd gaan.
Een Deense topvoetballer, Jonathan Richter van FC Nordsjælland, die door een blikseminslag geraakt was tijdens een voetbalwedstrijd op 20 juli, moet nu de onderste helft van zijn linkerbeen missen. Na de amputatie verbeterde zijn gezondheidstoestand aanzienlijk. De 24-jarige voetballer heeft mede zelf het besluit genomen. De angst voor blikseminslag it er bij de Deense voetballers nu goed in aangezien het niet de eerste maal is dat er tijdens een wedstrijd een voetballer getroffen is. De Deen kwam in totaal zeventig wedstrijden in actie voor Nordsjaelland, daarin scoorde hij negen keer. Op 20 juli werd de voetballer na reanimatie in bewusteloze toestand naar het ziekenhuis vervoerd.
bron vwk en weer.blog.nl
gatverdamme... als ik nou vanavond met de kids aan tafel zit en m'n yoghurtje als toetje eet... moet ik hier aan denken | Gewijzigd: 4 september 2009, 09:22 uur, door anirnith