Ik dacht ik zet ze ff hierop
Deze twee foto's zijn gemaakt in 2005 tijdens een trek door Mozambique met een 4 miljoen pix kodak camera vanaf het eiland 'Ilha de Mozambique', kijkende naar het vaste land.
Deze twee zijn gemaakt vorig jaar november tijdens duikgangen rondom Palau.
Ik dacht ik zet ze ff hierop
Deze twee foto's zijn gemaakt in 2005 tijdens een trek door Mozambique met een 4 miljoen pix kodak camera vanaf het eiland 'Ilha de Mozambique', kijkende naar het vaste land.
*foto*
*foto*
Deze twee zijn gemaakt vorig jaar november tijdens duikgangen rondom Palau.
*foto*
*foto*
Het zijn wel echte "klassiekers" | Gewijzigd: 12 augustus 2009, 20:02 uur, door talkyr86
bij de laatste zou ik effe via fotosjop de highlights doen zodat de wolk niet zo fel wit is.
hoezo fotosjoppen als de foto al erg mooi is ??
je moet de wolken toch laten zien hoe ze er gewoon uitzagen ??
Weer liefhebber/fotograaf/weeramateur Raalte Overijssel
bij de laatste zou ik effe via fotosjop de highlights doen zodat de wolk niet zo fel wit is.
Tx Edwin, ik had ze ff snel ge-uploaded. De laatste twee zijn met onderwaterhuis gemaakt, krijg daar de belichting niet helemaal top in vorm.
Niet iedereen houdt van photoshoppen van foto's. Vaak is het ook de charme van het
fotograferen om gewoon de foto mooi te krijgen op de camera. zonder nabewerking.
ik vind het resultaat van deze serie in ieder geval erg geslaagd!
Niet iedereen houdt van photoshoppen van foto's. Vaak is het ook de charme van het
fotograferen om gewoon de foto mooi te krijgen op de camera. zonder nabewerking.
ik vind het resultaat van deze serie in ieder geval erg geslaagd!
Hoi PGS, bedankt voor je reactie! Ik heb bij alle foto's enkel ruis weggehaald met 'neat image'. Bij de eerst twee zelfs iets sterker, omdat de kwaliteit echt een beetje om te huilen was (hehe) Verder ben ik tamelijk allergisch op bewerkingen, en probeer echt zo min mogelijk te 'schaven en slijpen' Ik fotografeer bijna altijd in de M stand en probeer daarmee zo natuurgetrouw het eerste beeld te krijgen.
Kennelijk!, die laatste twee zijn echt snelle shoots geweest 1/1250 bij 6.3 terwijl we op een snelbootje richting duikplek stuurden. Ik kreeg bij die laatste helaas niet beide 'bloemkolen' er helemaal op, was echt een maf gezicht twee soortgelijke cellen naast elkaar te zien.