wat weer een subliem zonsondergang gaf en een prachtig weergegeven landschap
maar voor je dr bent... in de bus.... 800 km rijden.. 12 uur op weg
niets anders dan gezelligheid, 3 stops gemaakt voor 3x 45 minuten
en toen we vrijdags weer terug moesten moesten we ( schrik niet ) om 4 uur opstaan en om half 6 gaan rijden
we hebben echt een hele fijne vakantie gehad, heel veel informatie gekregen, toevallig was daar ook een expositie over dali, waar ik een megagrote fan van ben, de metronoom in werking gezien ( doet t veelal niet ) het astronomisch uurwerk wat wel erg mooi was om te zien zo en natuurlijk aan het bier he
als je nagaat dat je voor 30cl merkbier van hier hetzelfde betaald maar dan halve liters krijgt daar, en bier waar ik tegen zeg das pas lekker!
ook heb ik een paar glazen becheroff gehad ( soort van jeagermeister maar dan smeriger) dat moest namelijk traditiegewijs
als jullie ooit een hotelletje willen boeken voor praag sla dan hotel sport in godsnaam over
de kamers waren supergehorig, je kon de buren goed verstaan waar hun gesprek over ging, het eten,... ik zeg maar niks en het ontbijt... nou laat maar zitten, een echt -3 sterren hotel dus, maar voor de stad, de traditie en vooral de omgeving en mooie vrouwen zijn daar in overvloed, ik ben er met plezier heengegaan en terug gekomen
en zoals je ziet ben ik weer aan de slag geweest met mijn fototoestel om zo verschillende dingen vast te leggen, weer landschap en omgeving, met verschillende instellingen, soort van hobby fotograaf met DAT beetje extra
ik heb jullie iig erg gemist, dus vandaar deze fotos speciaal voor de mensjes van onweer-online
ENJOY!
GraphicNizor | Gewijzigd: 9 augustus 2009, 19:36 uur, door GraphicNizor
Festival Weerman --> www.weerbewaking.nl
Bedrijfsfotografie -->> www.pxpro.nl