Verder is hier de wind nu iets afgenomen en het voelt minder benauwd aan.
Verder is hier de wind nu iets afgenomen en het voelt minder benauwd aan.
Ik woon een paar kilometer van de Duitse grens en kan in oostelijke richting de pikzwarte lucht van het onweerscomplex boven Duitsland zien. Af en toe valt een druppel regen en ver weg is af en toe gedonder te horen. Temperatuur is gedaald naar 23,7 graden.
Ikzelf woon in vogelvlucht minder dan 1km van de grens.
Het ziet er inderdaad dreigend uit boven Duitsland, en ook hier was zojuist toch wel een luidere donderslag.
Zo kan er dus opeens uit het niks een bui ontstaan...hoop dat het vannacht en/of morgen wat vaker gebeurt en iedereen wat frisse spetters krijgt
Maar zo te zien krijgt grunn. ook nog iets. en wij straks van die bui vanaf n.oost drenthe je kan gewoon voelen en ruiken dat de neerslag niet ver weg is.
Tevens is het buiten nu aangenaam. 24gr. en bladstil.
voor ons zit er denk ik tch niks meer in
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Word er soms een beetje moedeloos van.
Maar ik blijf hoop houden!
Komt er nou wel of niet iets in Groningen wat zijn de verwachtingen?
Ik kan de kaarten nog niet lezen en snap er nog niet veel van.
Maar wat ik begrijp is dat het van te voren niet altijd duidelijk is of zich een bui gaat ontwikkelen of uitdoofd.
Nou ja ik ga wel duimen
Word er soms een beetje moedeloos van.
Maar ik blijf hoop houden!
Komt er nou wel of niet iets in Groningen wat zijn de verwachtingen?
Ik kan de kaarten nog niet lezen en snap er nog niet veel van.
Maar wat ik begrijp is dat het van te voren niet altijd duidelijk is of zich een bui gaat ontwikkelen of uitdoofd.
Nou ja ik ga wel duimen
dit weekend is er minder kans op een donderklap dan vanavond en vannacht...er kán zich nog zomaar iets ontwikkelen vannacht maar die kans is volgens mij niet zo groot. We moeten gewoon wéér wachten tot een volgende kans, Luus...
ach er komt helemaal niets, buiten is het al afgekoeld zonder ook maar 1 spat regen of onweer
Dit eigenlijk voornamelijk voor de Oostelijke regio's.
Het zal echter allemaal meevallen omdat er geen noemenswaardige dynamiek (shear ed.) aanwezig is.
Zwaar onweer valt er dus niet te verwachten, al valt plaatselijke wateroverlast niet uit te sluiten.
gr. Piet