De lucht betrekt en de eerste druppels vallen, zou het dan toch...?
Was half uur geleden ofzo bui tussen Eindhoven en Venray, moet die geweest zijn dan..
ik hou het daar wel rustig en de temp daalt nu ook sterk nu is het heeel lekker 25 graden
offtopic
ik heb mien seizoenskaart al binnuh
forza cambuur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zie op de P2000 meldingen dat er water- en stormoverlast is in Roosendaal en Breda.
Ik kan niet zien of dit te maken heeft met het onweer maar wellicht kan iemand dat bevestigen.
helaas geen neerslag hier.
dat word de slang uitrollen.
de tuin scheeuwt om water.
Ha ha, wat een tegengestelde berichten
Of was het heeeeeeel plaatselijk??
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Nog steeds wel warm en beetje grauwe lucht
Komt er nog wat of helemaal niks
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Als ik dat lees gaan me de haren recht overeind staan!
Hebben we ook hier in Hoogeveen gehad, een paar jaar geleden, kan je vertellen dat dat best heftig is om dat mee te maken.
Je haren overeind?? DAT wil ik zien ...LOL hahahahah!
de eerste rommels zijn hier waar genomen, maar volgens buienradar trekt het echte onweer langs ons heen.
benauwd, windstil met bloemkolen in de lucht. hopen dat er vanavond nog een beetje regen voor verkoeling kan zorgen.
Het mooie is dat hoewel het jammer is ik niet teleurgesteld ben door dat ik er reeds rekening mee hield want zo als ik eerder zei verwachte ik wel wat onweer maar niks spectaculair.
Het mooie is dat hoewel het jammer is ik niet teleurgesteld ben door dat ik er reeds rekening mee hield want zo als ik eerder zei verwachte ik wel wat onweer maar niks spectaculair.
Edit door WeatherService..
Westen van België meldt licht bewolkt en 23 graden. Geen onweer, maar wel warmer dan voorspeld
Ik wacht op de foto's van Jan | Gewijzigd: 7 augustus 2009, 19:20 uur, door WeatherService
qua onweer denk ik dat er niet veel komt hier in de buurt van wageningen. maar goed, ik ben dan ook geen officiele gediplomeerde meteoroloog...
een prettige avond nog met zn allen | Gewijzigd: 7 augustus 2009, 19:26 uur, door talkyr86