WeatherService
Wel een lekker windje. Was dat nou alles????? Of komt er nog wat?
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Een levensgrote banner onder ieder posting zegt mij ook niets en staat zeker niet garant voor betrouwbare informatie.
Wat ik wél weet is dat iedere druppel, ieder klapje en elke ontlading van harte welkom is, het is werkelijk smerig benauwd hier.
Op de buienradar is nog niets te zien en wát er te zien is lijkt alleen maar minder te worden.
Gelukkig is de dag nog niet om dus wie weet wat ons vanmiddag en vanavond nog voor verrassingen te wachten staan.
Eén ding heb ik hier namelijk wel geleerd ondertussen: het weer laat zich nooit voor 100% voorspellen.
Heerlijk toch?
Mijns inziens vanavond onweer, in het oosten het meeste kans. Veel verwacht ik er niet van omdat er weinig dynamiek in zit. Al wil ik een stevige onweersbui niet uitsluiten in de loop van de avond. Zo denk ik erover in ieder geval.
edit: ah, net leuke kaartjes gepost voor mijn post, tnx Leuk voor vanaaf in 't oosten, noordoosten. Duimen maar! | Gewijzigd: 7 augustus 2009, 14:00 uur, door Richardus
Mijns inziens vanavond onweer, in het oosten het meeste kans. Veel verwacht ik er niet van omdat er weinig dynamiek in zit. Al wil ik een stevige onweersbui niet uitsluiten in de loop van de avond. Zo denk ik erover in ieder geval.
Zoals ik het zie is het voor de echte show nog even afwachten wat die depressie in centraal frankrijk gaat doen, zoals het er nu naar uitziet zal hij via Duitsland ons passeren en misschien dat het oosten er een straartje van mee krijgt.
Denk dat we binnen nu en een uurtje of 2 meer kunnen zien
(zo genoeg onderbouwd?)
dacht dat het een `valse`was maar ook tt pagina 707 maakte er melding van.
klopt dit nu of niet , wie weet het ?
Woon er heel vlakbij, maar heb nix gehoord of gemerkt? er is hier ook geen dreigende lucht geweest enkel wat druppels de zon schijnt nu zelfs weer. | Gewijzigd: 7 augustus 2009, 14:06 uur, door hagelsteen
vreemd dat de knmi dat dan zo maar overneemt en aanmerkt als onweer
al is woensdrecht wel een automatisch (onbemand) weerstation
Metars
EHWO 071056Z AUTO 31007KT 9999NDV TS OVC170 24/18 Q1017 BLU WHT BECMG GRN
EHWO 071055Z AUTO 31006KT 9999NDV TS FEW030CB OVC170 24/17 Q1017 BLU WHT BECMG GRN
EHWO 071125Z AUTO 28007KT 8000NDV HZ OVC160 23/19 Q1017 RETS BLU WHT BECMG GRN
| Gewijzigd: 7 augustus 2009, 14:19 uur, door Mr.Jo