Voorlopig komt er nog niks!
Estofex: Level 1, dus er komt wat
Meteoalarm: niks, morgen ook niet
KMNI: geen waarschuwingen
Piet P: vanavond/nacht onweer
Kortom, toch maar op onweer-online blijven kijken dat blijf je wel op de hoogte.
Gezien de hoge temperaturen de laatste dagen zou je een flink onweer verwachten.
De praktijk is echter vaak anders.
Estofex: Level 1, dus er komt wat
Meteoalarm: niks, morgen ook niet
KMNI: geen waarschuwingen
Piet P: vanavond/nacht onweer
Kortom, toch maar op onweer-online blijven kijken dat blijf je wel op de hoogte.
Gezien de hoge temperaturen de laatste dagen zou je een flink onweer verwachten.
De praktijk is echter vaak anders.
Achjah ik kijk zo nu en dan toch op het forum dus ik zie wel hoe dit topic en natuurlijk de onweer zich vordert
Wil je dit soort dingen noooit meer zeggen?
Ik hoop hier wel wat te krijgen, zit voor de fellere buien wel goed vandaag..
Maar dan mot het wel gaan komme..
De laatste paar keer shelfs, rolwolken compleet noodweer gehad en dat er nu een mindere bui aankomt wil niet zeggen dat je geen mooie cg's kan zien.
Niet zo negatief doen.
Dooddoeners | Gewijzigd: 7 augustus 2009, 12:14 uur, door Kimmey
Hier nog eentje.
Eerst leek het erop of het al zou op komen zetten, maar het is toen gedeeltelijk ingezakt (wat logisch is, want het was gisteren niet benauwd genoeg).
Vanavond komt er echt wel wat - ik hoop alleen dat de buien niet hier ontstaan en vervolgens naar het oosten trekken om te gaan donderen.
Ik moet bekennen dat ik nauwelijks verstand heb van al die technische kaartjes en dergelijke, maar door de lucht af te lezen zit je bijna altijd goed. | Gewijzigd: 7 augustus 2009, 12:24 uur, door Wings of Death
De laatste paar keer shelfs, rolwolken compleet noodweer gehad en dat er nu een mindere bui aankomt wil niet zeggen dat je geen mooie cg's kan zien.
Niet zo negatief doen.
Dooddoeners
jeeeeeej voor kimmey...... driewerf hoera
SC
grtz
nee, jij gaat lekker.....
grtz
inderdaad Berichten +1 Inhoud van je Bericht -10
Failed! Wat doe je hier eigenlijk als je niet in onweer gelooft zoals wij gelovigen hier???
lol ja ook ik zie graag mooi onweer en dreigende luchten, .. we zijn te veel verwend met mooi extreem weer de afgelopen maanden, en iedereen hoopt dat we dat vandaag weer gaan krijgen. Wel misschien plaatselijk een klap(je), maar geen mega front vanuit france
althans dat is mijn mening (maar ben tenslotte maar een newbe):-D
Failed! Wat doe je hier eigenlijk als je niet in onweer gelooft zoals wij gelovigen hier???
\
blijkbaar is dit een besloten gemeenschap en word voor jullie negatieve berichtgeving niet gewenst..
jammer,..
succes verder
Overigens deze ochtend wel weer tekenen in de lucht gezien dat het mogelijk binnen 12 uur kan gaan onweren maar hoe dat uit pakt? Het kan 1 enkele rommel zijn maar het zou ook zo hard te keer kunnen gaan dat de pannen van het dak rammelen.
Voorlopig hou ik echter rekening met de eerste dat het niet meer dan wat rommels worden.
citaat:heb liever mooi onweer dan zwaar onweer maar liever mooi zwaar onweer
Blijkbaar zegt het aantal posten hier hoeveel je ervan afweet lol
Ook ik hoop op mooi onweer hoor (dus ik ben NIET een niet gelovige), alleen ziet het er niet gusnstig uit als je naar de kaarten kijk