Bron: KNMI
Vannacht moet het zuiden van het land rekening houden met vrij veel bewolking en af en toe (mot)regen. Met name in het noorden en midden komen opklaringen met af en toe een klein buitje
Maar in welke richting moeten we kijken??
Hier bewolking met regen en zeker nog tot 22.30 uur......wat de buienradar voorspelt
Heb gisteren een nieuwe body bij Cameranu.nl besteld, is vandaag al binnen
Leuk die meterorietenregen, ik probeer elk jaar wel weer even een glimp op te vangen. Zo jammer toen ik de weersverwachtingen zag...
Ik ben net toch even een klein stukje gaan fietsen, naar een weiland vlakbij, het werd namelijk voor een deel helder. Het begon een beetje open te breken (qua bewolking dan he), dus toch even een kijkje genomen.
Na een paar minuten was het raak, een mooie 'vallende ster' gezien! Geen 5 minuten later werd het weer meer bewolkt, jammer maar helaas. Maar toch eentje gezien, beter dan niks.
Anderen die nog wat hebben gezien?!
Groet, Twistert!
Net toen ik keek ging er eentje. Beetje geluk.
Hopelijk zet het weer mee woensdag. Eerst naar het voetbal toe! Nederland - Engeland
Mark, je ziet ze elke dag, elk moment van de dag kan er 1 te zien zijn, of meerdere
meteoren regen zijn er net wat meer
Hoe laat is het hoogtepunt eigenlijk, of is het de hele nacht even veel?
Om 02.15 is het hoogtepunt vooral goed te zien op donkere plekken en de komende nachten wel in mindere mate tot 24 augustus.