Bijgaand een paar voorbeeldfotos zoals ik de maan zag vanmorgenvroeg om 04.00 uur
| Gewijzigd: 4 augustus 2009, 04:17 uur, door wetboy
@ Mark
Citaat van wetboy, dinsdag 4 augustus 2009, 4:04 uur Helaas niet geschikt om met me gsm een foto te maken. Bleef alleen een oranje stip over die vlak boven de straatverlichting onduidelijk was om er een foto van te maken......erg jammer en balen, want met een goede camera had ik nu prachtige platen kunnen maken vd oranje maan.
Btw,de foto`s zijn natuurlijk wel mooi maar niet zelf gemaakt(?) en ook niet van gisteravond volgens mij...
staat erbij, voorbeeldfoto's en niet zelf gemaakt ivm onvoldoende capaciteit....;)
idd, was t maar waar....maar zo zag ik het gisterenochtend....dus ik heb flink zitten balen....een goede canon en ik had er wat kunnen maken ..... keek door me gsm ...was niet te doen...een oranje stip, op afstand leek t wel straatverlichting, maar zo met het oog...prachtig, ik dacht eerst van, wat is dat...ta het was de maan, oranje...beetje rood zelfs....erg balen dus.. , dus mochten er mensen zijn die het ook hebben gezien...gaarne ff picture ... echte maanfreaks moeten dit wel hebben gezien en gemaakt....regio zuidholland, zeeland zeg maar...om even voor 04.00 uur gistermorgen (maandag 3 aug 03.55uur), een ding weet ik zeker: mijn foto had RTL weer gehaald...heel laagstaand boven Rozenburg....kan er niet over uit...:( | Gewijzigd: 4 augustus 2009, 23:39 uur, door wetboy
het gaat om de kleur....;)
Ga goed sparen en koop een mooie camera zodat je de volgende keer zulke plaatjes niet hoeft te missen!
Neem wel een cursus of leer het jezelf want zo makkelijk is fotograferen nog niet
ga ik zeker doen .... | Gewijzigd: 5 augustus 2009, 00:49 uur, door talkyr86