We krijgen ditmaal wel een strenge winter die lang aanhoudt en Europa ijzig in de greep zal houden en jawel, we krijgen nu de langverwachte Elstedentocht tussen 26 januari en 8 februari 2010.....en voor de zomer en onweerliefhebbers: 2010 wordt warmer met meer onweersdagen dan 2009! Enorme hitte in West Europa en Nederland zal te maken krijgen met wederom een verschrikkelijke herfststorm in november/december 2010 die in de herfst vergelijkbaar zal zijn met de storm van 25 januari 1990 (windkracht 11). Deze herfst 2009 die vroeg zal beginnen in de eerste week van september, maar na 24 augustus al enige herfsttrekjes gaat vertonen met overigens 2 zware stormen met windkracht 10.....in resp. oktober en november 2009.
Hoe ik eraan kom? Paranormale intuitie... | Gewijzigd: 3 augustus 2009, 04:22 uur, door wetboy
Laatste echte winter wat ik meegemaakt heb was in 2003
Maarja, ik hoop echt dat er heel veel sneeuw komt valt school ook nog is uit. En sneeuwballen met dosishumor is ook lache ( sneeuwbal met hondenpoep erin)
Ben je echt paranormaal?
Dan kan het nog wel eens kloppen, ik geloof niet in char enzo maar dit kan wel | Gewijzigd: 3 augustus 2009, 14:15 uur, door Robin B
| Gewijzigd: 3 augustus 2009, 14:51 uur, door Narmolanya
Maarja, ik hoop echt dat er heel veel sneeuw komt valt school ook nog is uit. En sneeuwballen met dosishumor is ook lache ( sneeuwbal met hondenpoep erin)
jea sneeuwvrij!!!!!!!!!!!ik doe er altijd astronauten in een sneeuwbal