Handig zo'n topic:
- Je hoeft niet steeds een nieuw topic te openen om iets te vragen over het weer.
- Het houdt onzin weg van weer relateerde onderwerpen.
Iemand enig idee wat die lijn met onweer in Frankrijk gaat doen?
Er is voor morgen regen voorspeld, iemand enig idee waar dit vandaan moet komen?
Mijn broertje zit in Renesse (Zeeland) en het laatste wat ze kunnen gebruiken is regen.
Ze slapen namelijk in een zeer wankele tent met kapotte binnentent!
Ja wat die regen betreft ik weet het ook niet zo goed. Voor Belgie is code geel afgekondigd op de site van het KMI.
Wij kunnen hier wel wat regen gebruiken, zeker als het volgende week zo warm gaat worden. Mijn gazonnetje ziet er redelijk ros uit.
Moet morgen wel om 10.30u met de bus weg, zal maar eens mijn bedje opzoeken he!
Moet morgen wel om 10.30u met de bus weg, zal maar eens mijn bedje opzoeken he!
dat is zeker erg mooi ja...... kunstig zoiets , altijd veel bewondering voor gehad
greetzzz SC
De eerste 3 foto's die af zijn. Locatie is HOF Den Bosch. Oftewel de HALL of FAME Den Bosch. Een legal graffiti area met 2 mooie muren vol met graffiti, en daar tussen een oud verlaten fabrieksspoor. Het was hondeweer buiten maar ik heb met mijn flitser kunnen oefenen.
http://www.rtl.nl/components/videorecorder..._03-08-2009.xml | Gewijzigd: 3 augustus 2009, 21:27 uur, door Skroei
Ik had nog 2 foto's, totaal ergens anders. Gespeeld met standpunten en de 1e heeft een glamourlook. Geen graffiti enzo, gewoon nette portretjes. (hoop ik dan he ) | Gewijzigd: 4 augustus 2009, 13:25 uur, door Kevin