die wolk is geen 23 km hoog, de iss zat op 23 km hoogte (althans, dat lijkt mij logischer...)
das zeker een superfoto!! heel gaaf | Gewijzigd: 1 augustus 2009, 17:06 uur, door lingy28
das zeker een superfoto!! heel gaaf
Nope.. de ISS (International Space Station) zit op zo'n 350 km hoogte. Als hij op 23 km hoogte zou zitten, dan zit hij nog in de dampkring en brandt binnen enkele seconden weg.. geen goed idee dus
Maar 23 km is idd erg hoog voor een wolk.. het is dan ook geen alledaagse verschijning. Een straalvliegtuig kan er niet eens overheen vliegen (ze gaan 'maar' tot een kilometer of 13 hoog).
lijkt me geen goed idee idd om zo laag te gaan rondhangen als je heel wil blijven
is er verder nieuws over bekend wat de gevolgen van deze prachtige verschijning zijn? | Gewijzigd: 1 augustus 2009, 17:37 uur, door talkyr86
lijkt me geen goed idee idd om zo laag te gaan rondhangen als je heel wil blijven
is er verder nieuws over bekend wat de gevolgen van deze prachtige verschijning zijn?
haha.. nou ik heb ff rond zitten zoeken, maar kan over dit specifieke geval niks vinden verder. Maar het is een flinke supercell, dus denk dat er wel een buitje gevallen is, met misschien zelfs wat onweer/tornado's en zo.