Dat zou betekenen dat de derde week van augustus het hele warme weer en dan waarschijnlijk de zomer langzaam gedag gaat zeggen. Engeland komt dan ook niet veel verder dan 15 graden en west frankrijk 17 graden aan de kust. Het is voor 15/16 augustus berekend, maar dat zou dan wel een vroege begin vd herfst betekenen....de straalstroom gaat dan ook radicaal om en westelijke stroomwinden zullen dan ze intrede doen ...... spannend dus, maar eerst de warmte / hitte de komende week verwelkomen..
| Gewijzigd: 1 augustus 2009, 05:06 uur, door wetboy
Uit ervaring weet ik dat dit ook gebeurd. Modelberekeningen zijn geen feiten.
Het duurt nog 2 weken voordat het zo ver is! Kijk maar eens hoe vaak die kaarten nog gaan veranderen!!
p.s. sterker nog, op dit moment geeft wetterzentrale gewoon 20 graden aan voor 15 augustus...... En over 6 uur weer iets anders.... | Gewijzigd: 1 augustus 2009, 10:40 uur, door Maarten Dings
Uit ervaring weet ik dat dit ook gebeurd. Modelberekeningen zijn geen feiten.
Het duurt nog 2 weken voordat het zo ver is! Kijk maar eens hoe vaak die kaarten nog gaan veranderen!!
Inderdaad zo gaat het met onweer precies het zelfde. Twee dagen van te voren is het soms nog moeilijk te voorspellen. Ook moet je de 18z niet pakken want de 15z is meestal (altijd) het warmste op de dag.
Wat een onzin tekst denk eerst eens na voordat je wat typt
Je gaat weer lekker niels
wanneer moet je weer naar school? ( veel huiswerk hoop ik)
SC | Gewijzigd: 1 augustus 2009, 13:26 uur, door thijmco