je loopt naar buiten en je ziet ineens wat moois, oh dat wil ik wel even op de plaat zetten
*klik* zonder instellingen of wat dan ook, omdat ik daar dan geen zin in heb, ik noem dat slapshot fotos
zelfde als mijn slaptop, die gebruik ik ook van OH ONWEER ! ( grist laptop van tafel pakt telefoon en camera mee)
dus hier mijn eerste slapshot voor 30 juli 2009
dit word voor elke dag herhaald, mits er tijd voor is, mijn camera vol is en ik naar de lucht kijk | Gewijzigd: 25 augustus 2009, 23:10 uur, door Bronk
Festival Weerman --> www.weerbewaking.nl
Bedrijfsfotografie -->> www.pxpro.nl
Maarrem Slapshot? Dit noem je gewoon Snapshot toch? Ik weet niet of Gij uut belgie komt?\
Edit: Ff gekeken, NEEN Zwolle dus! | Gewijzigd: 1 augustus 2009, 19:47 uur, door Kevin
Binnentrekkende sirrus bewolking na een dag van 30 graden en een volledige blauwe lucht
ook kun je de vliegtuigstrepen zien | Gewijzigd: 27 augustus 2009, 00:34 uur, door Bronk
bewolking in pastelkleuren bij halve zonsondergang rond 18.00 uur, | Gewijzigd: 27 augustus 2009, 00:46 uur, door GraphicNizor
LOK: Zwolle @ home
vandaag ingezoomed met een telelens optie, een hele mooie ( die toen aan het ontwikkelen was) aambeeld