Of ik begrijp het verkeerd, maar in het artikel wat je zojuist hebt geplaatst spreek je uit dat het een valwind geweest moet zijn.
Of schrijf jij dat stuk niet?
Of schrijf jij dat stuk niet?
Nee dat stuk heb ik niet geschreven dat komt van weer.nl af. Maar zoals ik al zei..... De eerste foto zegt in mijn ogen genoeg daar hangt duidelijk een slurf aan of ik moet gek geworden zijn
Mijn excuses, vond het al frapant:)
Maar eerlijk gezegd zie ik die slurf niet "duidelijk". Ik betwijfel het!
Maar eerlijk gezegd zie ik die slurf niet "duidelijk". Ik betwijfel het!
Ja eerlijk gezegd betwijfel ik het nu ook aan de hand van andere beelden die ik gezien heb maar helaas heb ik geen toestemming gekregen om het te plaatsen maar die ene foto laat duidelijk een slurf zien. Ik zal hem hieronder nog eens plaatsen.
| Gewijzigd: 26 januari 2017, 14:11 uur, door Joyce.s
*plaatje*]
Je zou inderdaad zeggen dat daar een klein slurfje hangt maar of dit de slurf is die de schade heeft veroorzaakt? | Gewijzigd: 31 juli 2009, 15:44 uur, door talkyr86
Wat zeer zeker wel kan zijn is dat het nog valwind nog windhoos was maar en ongelukkige samenloop van zeer zware windstoten uit verschillende richtingen. Toevallig nam ik dat gister ook waar namelijk. Het ene moment komt de wind uit het westen en het andere moment uit het noordwesten. Als de wind dan zeer krachtig is kun je zeker veel schade krijgen.
Wil je zeker weten of het en windhoos was dan zul je ter plekke moeten gaan en het pad van de zogenaamde hoos moeten volgen. Is er duidelijk dat alles door elkaar is gewaaid dan kun je mogelijk spreken van en windhoos.
Overigens en ander punt is dat tot nu toe niemand iets ge merkt lijkt te hebben. En windhoos is nu niet iets wat met stille trom voor bij trekt.
Windhoos of valwind
De slurf zie je in het midden van de foto. dat is idd de slurf die de schade heeft veroorzaakt.
Jammer dat de foto verkleind is, maar op de originele foto kan je goed zien dat er idd een flinke slurf onder de wolkenmassa hangt.
Ik ben even aan het zoeken geweest maar ik kan helaas de originele foto op ware grootte niet terug vinden.