| Gewijzigd: 31 juli 2009, 00:20 uur, door wetboy
grapje hoor!!
zou niet wten wat het zou kunnen zijn, één ding weer ik wel ...we zijn niet alleen!!!
groetjes Ruk.
Haha! Lol! Ik zat helemaal serieus & enthousiast je foto te bekijken!
mercurius of poolster???? ja, 'iets' ... en duidelijk felle stip....paar minuten later; weg? schiet mij maar lek....Unidentified flying object gewoon dus...t blijft gissen.. | Gewijzigd: 30 juli 2009, 23:20 uur, door wetboy
ISS??? http://space.cweb.nl/space3d_iss.html ( = ISS tracker)
vuiltje? onwaarschijnlijk, want ik heb een reeks van 6 foto's gemaakt, met ca. 1 min ertussen...had de rest het ook moeten hebben... | Gewijzigd: 31 juli 2009, 00:57 uur, door wetboy
hoor zojuist dat een kennis van me het ook heeft waargenomen, aan de andere kant vd stad zelfs... om 21.47 uur...paar minuten....nu ga ik egt twijfelen..
toch de ISS dan???
| Gewijzigd: 31 juli 2009, 01:06 uur, door wetboy
We zaten als afsluiting van avondje BBQ nog op het dak te praten met wat mensen toen iemand zei 'huh kijk hier ster beweegt'
Dus wij kijken en toen kwamen er ineens nog 3 objecten bij.
Ze bleven even hangen en gingen toen bewegen.
Na ongeveer 15 min gekeken te hebben bewogen ze iets sneller en werden ze langzaam wat vager en waren ze ineens weg.
Geen idee wat het geweest was... | Gewijzigd: 31 juli 2009, 10:48 uur, door Kimmey
Je zou idd aan zo'n geostationaire satelliet denken, maar zou de weerkaatsing ook verderop net zo waarneembaar zijn? Of was die andere waarneming op een ander tijdstip?
Enneh, zolang je niet wat het is, heet het een UFO, hè Brian... hoeft het niet meteen een buitenaards ruimtevoertuig te zijn die vertonen meestal ook duidelijk vliegpatronen, vaak heel onwaarschijnlijke, of er is duidelijk een vorm of formatie zichtbaar.
[attachment=24415:Morristo...rticular.jpg]
Remlichten , van de arreslee van de kerstman...
SC