Helaas wel verschil in scherpte, afstelling dus ff balen, kon op laatste moment nog wel buitenfoto op balkon maken), 21.45 uur. Het was een hele mooi gezicht om te zien ... prachtig!!
Een foto is dubbel met panoramafoto en normaal. En na bestudering vd foto's er is boven de maan duidelijk een witte lichtpunt te zien. Een ster of een sateliet? Want kwartier later, toen ik de foto's ging uploaden naar me PC, was deze witte lichtpunt nergens meer te bekennen.........of een UFO?????? Heel vreemd ....... bizar...zie kleine z/w foto!! Zelf denk ik een planeet of satelietweerkaatsing daar t maar een paar minuten duurde....hooguit 2 of zelfs 1 minuut (!!) tussen de andere foto's waar ie NIET zichtbaar was...en ik een reeks aan t maken was met dezelfde toestel....
UFO, Ster, planeet of satelietweerkaatsing om 21.45 uur boven de horizon boven de maan!! Let op de cirkel:
| Gewijzigd: 30 juli 2009, 23:52 uur, door wetboy
Wel mooi die wolken met het laatste zonlicht
Ja, het is bekend als je zegt dat je een UFO hebt gezien, dat je voor gek wordt verklaard, nou was i ktoch al ...hahahahahaa:P, ff zonder gekheid...ik heb niets met de foto gedaan of iets dergelijks, was stomverbaasd toen ik naar de fotos keek.
thankx, was het zeker....in levende lijve is het nog veel mooier dan op de foto....ze leken wel omhoog te groeien die wolken...moet aardig hoog zijn geweest denk....XXL bloemkolen waren het