De pluim die waardes laat zien van dik 30 C ..
De CAPE en Lifted kaartjes liegen er ook niet om..
Al houd ik niet van die hitte, gelukkig lijkt het weer van korte duur en wordt t weer geblust met onweersbuien
ik ben dol op warm weer en onweer:)
en over een topic ik had een topic over onweerkansen gemaakt wrm werd die weg gehaald was prima tog?
Verlang nu al naar de eerste herfstdag in september ..
Alles was top. En het mooiste van alles was, dat ik dat 3 maanden van te voren allemaal moest regelen enzo.. en daarmee nooit had kunnen dromen van dat soort temperaturen!
19 juli 2006 was toch wel één van de leukste dagen in m'n leven
Dat topic mag geopend worden door een aantal personen die ervoor zijn aangewezen. Dit gebeurt dan ook op het daarvoor bedoelde subforum van onweer-online
Over warm weer gesproken, ik lust ook wel wat lekkers van de BBQ
Maar...
Ik lees op verschillende site's dat er morgen (zaterdag)nacht onweersbuien verwacht worden. Ook voor de zondag.
Verder zie ik niks op de kaarten van Estofex of Wetterzentrale.
Wie kan mij hier meer over vertellen? Dit aangezien we morgenavond een feest hebben hier.
Correct me if I'm wrong, heren.
Lees dit op KNMI:
vrijdag 07 augustus tot en met maandag 10 augustus 2009
Aanhoudend warm. Kans op (onweers)buien oplopend naar ongeveer 50%.
eerst hoopten we op leuke omstandigheden voor de donderdag, dat is nu opgeschoven naar het weekend? Leuk hoor, warm weer, maar ik vind het enkel aanleiding om uit te kijken naar de knetterende verkoeling!
©Weeronline
Lekker als hekkesluiter voor MIJN vakantie.... Toppie
SC
Over warm weer gesproken, ik lust ook wel wat lekkers van de BBQ
ooh dus je moet er voor dokken om die status te kreien dat je dat soort topics mag make
altijd lekker positief hé niels........
IEMAND DUCKTAPE ???
btw , LET OP JE SPELLING
SC | Gewijzigd: 1 augustus 2009, 20:12 uur, door thijmco