Ik had me ook nog niet echt voorgesteld dus dit is het goede moment zou ik zeggen. Mijn naam is marc herpers. ik woon en werk reeds sinds 1997 in 'die Schweiz', en wel werk ik met mensen die zeer verschillende vormen van verstandelijke of lichamelijke beperkingen hebben. Als een soort van werk-coach en troubleshooter zet ik me in voor de verschillende teams en probeer ik voor deze mensen nieuwe arbeidsplaatsen te creëren. Dit werk doe ik alweer bijna 22 jaar (schrik er zelf van). Verder ben eigenlijk nog zeer regelmatig in NL te vinden voor familie en vrienden bezoeken of gewoon vakantie. Misschien trekt het me ook weer en keer terug naar NL, maar voorlopig zijn de natuur en de mogelijkheden hier nog steeds dikken 'magneten' die me niet zomaar laten gaan. In mijn vrije tijd fotografeer ik zeer veel, en dan ook bijna alles wat me opvalt. Luchten / wolken / het weer etc...is al langer een passie maar sinds een klein jaartje pas ben ik echt een beetje aangevreten m.n door de intensieve wolkenvormen /weersomstandigheden die zich hier regelmatig afspelen. Ik ben geboren en getogen in Geleen, maar al snel via Monster (2 jaartjes) Den Haag (5 jaartjes) naar Zwitserland vertrokken. Graag wil ik mijn fotografie-kant nog verder gaan uitdiepen, en wie weet wordt het ooit nog eens wat (hehe). Goed als laatste even een gewone foto van gisteren op mijn werk. Nadat ik de boeren met wie ik samenwerk de 'level 2' waarschuwing van Estofex uitgelegd had, gingen we snel over tot het laden van onze 160 strobalen, dat in combinatie met 32 graden leverde dan ook nog eens een 'zweet hart' op mijn t-shirt op.
Dat het uiteindelijk geen level 2 geworden is maakte niet uit..het bier smaakte net zo goed bij level 1.
| Gewijzigd: 29 juli 2009, 12:26 uur, door Marcherpers