Onderstaande foto Noordoostpolder 19.00 uur, (is dit misschien naar de gevraagde foto in het NO met een soort wallcloudje?)
Bron RTL weer gallery
| Gewijzigd: 30 juli 2009, 19:25 uur, door wetboy
de voorspelling rond 00.00 was erg goed
Afgelopen nacht begon het 00.02.
Veel flitsen en ook paarse kleur en felle witte.
Behoorlijke donders erna.
de tijd staat nog steeds 2 uur te vroeg op deze topic schrijf ik dit bericht 17.55
wel het 19.55 is | Gewijzigd: 30 juli 2009, 19:57 uur, door Weatherman
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Kan ik ook wel op reageren ( 3 km noord van lwd ) ..
Hier alleen regen uit die bui, terwijl er aan de kust nogal wat onweer inzat.. bleef niks van over, wel fel rode plukken op de radar, maar hier geen enkele ontlading
Alleen t uiterste zuiden en zuidoosten heeft nog een enkele klap gehad. | Gewijzigd: 30 juli 2009, 20:03 uur, door Skroei
Nu zitten we net in een goeie. Flinke flitsen en donders.
Kwamen net van het veld weer terug en ineens een inslag 400m verderop. Wij waren 400m verderop op het veld. NEt op tijd binnen dus!
Nu dondert het nog wat en weer veel regen.
Dat was het weer voor vandaag.
Ik zag ook nog de foto van Jan van Ooijen op RTL-Weer.
SC ! | Gewijzigd: 30 juli 2009, 20:54 uur, door thijmco
Whaa. Daar woon ik in de buurt, hemelsbreed 500m vandaan, maar niks gezien.... Ik weet wel dat het rond dat tijdstip erg donker was. Ik was van plan om boodschappen te doen, maar wachtte nog ff... Zie e gbeurt er toch wel wat in Lelystad...
Nou zet die hoop maar even in de kast zoals het er nu voor staat helemaal niet of de kaarten moeten erg veranderen maar dat zie ik niet 1,2,3 gebeuren
denk ook dat het zaterdag mee valt. je kan je beter alvast gaan focussen op volgende week donderdag/vrijdag aangezien de temperature
rond de 30 komen te zitten.
helaas duurt dat nog ruim een week.
daarna mag van mij de winter beginnen. | Gewijzigd: 30 juli 2009, 23:58 uur, door channiej