Truste!
@Chrisstorm:hopelijk heb jij nog wat plaatjes kunnen schieten,ik heb er denk ik 1 te pakken en als die gelukt is komt hij morgen online
Veel wind = bui snel foetsie.
Maar er is vast iemand die je dat beter en uitgebreider uit kan leggen, alleen liggen die nu allemaal hijgend van genot onder het raam naar de flitsen te staren
Hier viel het erg mee. Op de buienradar leek het heel wat, in de praktijk ging de activiteit er heel snel uit naarmate het dichterbij Flevoland kwam (zoals gewoonlijk trouwens).
Wel wat regen gehad (ook niet veel) en toch een paar héle mooie ontladingen gezien, dus het was absoluut de moeite om nog even wakker te blijven.
Het trekt nu snel weg dus ik ga m'n bed opzoeken. | Gewijzigd: 30 juli 2009, 01:49 uur, door madeagle1
zou eigenlijk met voorbij trekken maar heb begonnen bij ons te activeren. speciaal voor jullie gedaan. lief he.
maar kan iemand mij vertellen of er nog maar komt anders kan ik rustig gaan slapen.
Wanneer is het in lelystad dan wel heftig?
Maarre deze complex had wel wat, sinds een lange tijd heeft het niet geonweerd zonder dat het veel regende, dus de knallen hoorde je nu wel zuiver!