http://www.nu.nl/algemeen/2051441/gay-prid...eerd-beeld.html
http://www.nu.nl/algemeen/2051441/gay-prid...eerd-beeld.html
sluit ik me bij aan ....
Bezoekers van de Gay Pride in Amsterdam hebben zondagavond stilgestaan bij de dodelijke schietpartij in een homo-ontmoetingscentrum in Tel Aviv (Israël). Een onbekende schutter heeft zaterdagavond zeker twee mensen doodgeschoten in een ontmoetingscentrum voor homo's in de Israëlische stad Tel Aviv. De duizenden mensen die bij het slotfeest van het homofestival bij de Stopera waren, hielden rond zes uur een minuut stilte voor de slachtoffers.
De organisatie liet tientallen roze ballonen met regenboogvlaggen, het internationale symbool van de homobeweging, opstijgen. Dat zei voorzitter Frank van Dalen van ProGay, de organisatie achter de Gay Pride. ,,Hier alleen maar feestvieren, terwijl daar mensen worden doodgeschoten, dat gaat niet goed samen'', legde hij uit.
Diep triest dat dit moet gebeuren in Israel, maar keiharde realiteit ....... iemand om zeep helpen vanwege geaardheid...schokkend gewoon! | Gewijzigd: 2 augustus 2009, 19:54 uur, door wetboy
mee eens , maar dit gebeurt al decennia........ ( geloof ? )
SC
De Amsterdamse operazanger Kees Taal werd afgelopen zaterdag op de Zeedijk door meerdere mannen mishandeld. Taal stond met wat vrienden wat te drinken toen hij een vrouw een bord omhoog zag houden met daarop een anti-homo-leus. De zanger was hier niet van gediend en pakte het bord af.
Taal werd vervolgens door vier mannen aangevallen en mishandeld. De vier vluchtten weg toen het slachtoffer begon te schreeuwen. De politie is een onderzoek naar de mishandeling gestart en zegt in elk geval één van de daders in het vizier te hebben. De politie hoopt snel tot arrestaties over te kunnen gaan.
Video: http://www.nuvideo.nl/algemeen/29436/gay-p...incidenten.html | Gewijzigd: 5 augustus 2009, 21:06 uur, door wetboy
Schijnbaar geen anti-homo-leus, want die vrouw stond er het jaar door met die bord, en op dat bordje kwam het woordje homo niet in voor, er stond the blood of jesus, cleans all your sins maargoed het is zekers belachelijk dat iemand in elkaar geslagen wordt, alleen maar omdat die een bordje afpakt.
Narmolanya heeft zeker wel gelijk! overigens hoor ik alle homo seksuelen roepen dat ze als normale mensen behandelt willen worden, nou helemaal top, maar gedraag je dan niet als een nicht, want de gemiddelde *normale* mens loopt ook niet met een strak half vrouwelijk pakje, of je moet erg van sm houden maargoed daar hebben we het niet over.
Overigens geldt dat niet voor alle homo's die aanwezig waren bij gaypride, maar je hebt van die extreme ertussen, hoe denk jij daar dan over wetboy?
Dus mannen die vrij extreem wijverig doen en van die kleding nouja wat hierboven staat.
Narmolanya heeft zeker wel gelijk! overigens hoor ik alle homo seksuelen roepen dat ze als normale mensen behandelt willen worden, nou helemaal top, maar gedraag je dan niet als een nicht, want de gemiddelde *normale* mens loopt ook niet met een strak half vrouwelijk pakje, of je moet erg van sm houden maargoed daar hebben we het niet over.
Overigens geldt dat niet voor alle homo's die aanwezig waren bij gaypride, maar je hebt van die extreme ertussen, hoe denk jij daar dan over wetboy?
Dus mannen die vrij extreem wijverig doen en van die kleding nouja wat hierboven staat.
verkleedpartijen, travestie etc, vindt t prima en best leuk, maar het moet gewoon 'in je bloed' zitten om dat te doen. Ik blijf gewoon mezelf zonder strakke broekjes etc....wat een ander doet, moet iedereen zelf weten hoor en laat dan ook iemand in ze waarde.......je hebt eenmaal echte types erbij....maar ik blijf gewoon mezelf zonder 'joehoe' te doen .. , mijn vriend denkt er net zo over...;) | Gewijzigd: 5 augustus 2009, 23:33 uur, door wetboy